Babytje lag achter op groei. Wel hartje gezien. Ervaring?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door bubblybaby, 23 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Bedankt voor jullie reacties :)

2. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ik ging met 6w3d naar de Gyn voor een echo en hij zette me qua meting een week terug, wat dus absoluut niet kon omdat ik op 9dpo m'n eerste licht positieve test had, wel was er een kloppend hartje te zien. Toen we 2 weken later teruggingen zag het er precies uit als 8w3d dus het was gewoon een meetfout geweest! Inmiddels is ze alweer ruim 7 maanden :) sterkte met de onzekerheid!

3. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Hier een goed verhaal. Ik ging met 10 weken boor het eerst naar de vk. Getest bij 5 dagen over tijd knalpositief. Met tien weken de echo bleek een kindje te zitten van 8 weken. 14 dagen terug gezet terwijl dat theoretisch helemaal niet mogelijk was zei de vk ook. 10 dagen later weer een echo perfect gemeten en op 9 weken en 3 dagen.

Die baby zit hier nu op de bank 7 jaar later ;)

4. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Heel fijn dat het bij sommigen toch goed af is gelopen :)

Maar omdat het hartje bij ons best wel zwak klopte (of omdat het net begon met kloppen, of het tegenovergestelde) ga ik daar allemaal maar niet vanuit hier. Mag van mij wel snel woensdag zijn zodat ik meer weet. Spannende tijden.

5. Daan90

Daan90 Bekend lid

10 mrt 2013
    651
    3
    18
    Spannend.
    Hier met eerste echo ook een week teruggezet (6,5 ipv 7,5) maar ik wist mijn eisprong niet, wel op NOD getest en was toch redelijk duidelijk gelijk.
    Wel een goed hartje te zien dus verloskundige maakte zich geen zorgen.
    3 weken later weer echo en toen gezet op 9+5, 1 dagje vooruit weer ten opzichte van eerste echo.
    Tot nu toe alles nog steeds goed.

Dat het hartje klopt is wel positief in elk geval, misschien nog beginnend hartje en daarom wat zwak. Sterkte met afwachten en hopelijk ziet het allemaal goed!

6. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Ja, dat is wel een van de mogelijkheden volgens mijn VK. Vooral omdat het babytje niet ouder meette dan 6 weken en een paar dagen - en dat op dat termijn dus wel vaker voorkomt.

Ze maakte zich meer zorgen om de groeiachterstand.

7. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Ik was 6+3 toen de gyn zei, beetje klein, maar ja, zit variatie in, maar het grootste punt was de hartslag. Hij zei toen nog niets, omdat ze je natuurlijk ook niet ongerust willen maken. Het klopte alsof het net ging kloppen, helaas te rustig. Een paar dagen later is het gestopt. Pas op 11 weken had ik weer een echo, dus toen kwam ik er pas achter. De zw.klachten bleven natuurlijk gewoon bestaan en mijn buik groeide ook. Ik hoop dat het voor jou anders uitpakt, mijn duimen draaien!

8. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Ja, hier ook nog duidelijk zwangerschapsklachten (soms denk ik even dat het minder wordt, maar kickt het later weer hard in) en groeiend buikje. Weet helaas ook dat, dat niet hoeft te zeggen. Ik zie het niet rooskleurig in. Het is wachten op woensdag.

9. Henriette11

17 mrt 2014
    26
    0
    0
    Groningen
    Ik heb een echo gehad toen ik 6.5 dagen zwanger was. Op de echo was een leeg vruchtzakje te zien van 5.5 weken zwangerschap. Ik werd dus een week terug gezet en volgens mijn berekeningen kon dat haast niet. Week later moest ik terug komen en was er een mini baby te zien van 7mm met een kloppend hartje weer een week later was de baby 1.4mm en zagen we ook echt al het hoofdje.. beginnende armpjes en hebben we zelfs het hartje mogen horen. Ik wist door middel van hormoon pillen ook precies wanneer ik mijn eisprong had rn uiteindelijk bleek dat ik mij verteld had omdat ik 5 dagen voor nod al positief had getest. Wat ik hiermee wil zeggen is; geef de moed niet op! Je hebt een kloppend hartje gezien en misschien heb je wel een late innesteling gehad in combinatie met te vroeg testen. In elk geval veel sterkte deze dagen... het afwachten is zooooo erg! xxc

10. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Jullie zijn allemaal super lief :) bedankt voor alle verhalen.

En Henriette, wat fijn dat alles goed is gekomen! Het wachten is inderdaad echt niet leuk.

11. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Wanneer moet je weer voor een echo bubbly?

12. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Woensdag om half 11.

13. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0

Spannend meis, ik duim voor je!

14. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Lief van je :) .
    Maar denk dat we het allemaal diep van binnen wel weten. Ik hou van dit babytje, dus vind het erg om van het ergste uit te gaan, maar als ik het realistisch bekijk lijkt de kans dat het niet goed is gewoon het grootst. Hopelijk gaat het vanaf dat punt dan snel en kunnen we het een plekje gaan geven.
    Natuurlijk zou ik het liefste hebben dat alles gewoon goed zit en het achteraf gewoon een soort nare droom is geweest allemaal. Dan geloof ik echt in wonderen voortaan.
    Maar als het niet goed zit blijf ik hoopvol dat we erna snel weer zwanger zijn en dat het dan wel goed gaat.
    In alle gevallen is het nog even een paar daagjes afwachten.

Nu even een serietje kijken met mijn man en dan lekker slapen :)

15. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Wat fijn dat je zo realistisch bent meis! Natuurlijk heb je helemaal gelijk. Maar iedereen blijft toch met je mee hopen. Wonderen bestaan. Dikke knuf!

16. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Weet het al. Testjes lopen af. Nu hopen dat mijn lichaam het allemaal zelf op lost.

De klap zal morgen iig minder hard zijn.
    Ik hou jullie op de hoogte.

17. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.123
    294
    83
    Sterkte meid en hopelijk is het allemaal goed morgen.
    Hopelijk kun je vannacht een beetje slapen.

18. Debby81

Debby81 Actief lid

1 aug 2013
    167
    41
    28
    Heel veel succes zometeen!

19. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Rip baby ♡ een dag na vorige echo, of diezelfde dag nog, overleden. Zoals ik al dacht. Helaas zat mijn gevoel juist.
    Om half 3 afspraak gyne om te kijken hoe nu verder.

20. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    heel veel sterkte :(

Deel Deze Pagina