slapen...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door toetie, 8 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    hoi allemaal,
    we hebben hier nou ongeveer anderhalve week dat ons ukje elke keer wakker word s'nachts a 5 keer .
    hoe kan dat toch komen en wat kan je ertegen doen?
    zou ze last kunnen hebben dat het nou op een ander moment donker word?
    heb al gekeken naar tandje maar geen bobbeltjes te zien.
    ze probeerd wel alles op te eten stopt echt alles in de mond.

groetjes toetie

2. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Hey,
    En als je voelt met je vinger?

Misschien een Sprongetje? Met 26 weken is er weer 1 namelijk.

Hoe is het verder?

3. Trotsemamsvan2

Trotsemamsvan2 Actief lid

2 jul 2011
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier een ukkie van 5 maanden en 1,5 week oud met hetzelfde!! Overdag iets hangeriger dan normaalm maar slaapt wel. Echter snachts is een dra-ma met hoofdletters!!! Ook 5 a 6,7 keer wakker, brullen, kreunen in zn slaap. Slokjes melk willen.
    Word er hopeloos van, voel ook nog niks. Maar de tanden kunnen wel al hun weg aan het vinden zijn voordat je ze uberhaupt voelt heb ik me laten vertellen, en dat kan al pijnlijk zijn voor ze...

Heftig en hopelijk een fase..want mn wallen zijn echt flink aanwezig.

4. Jetje76

Jetje76 Bekend lid

15 feb 2009
    617
    0
    0
    Hee Toetie,

Om gek van te worden he?! Ik heb helaas geen oplossing voor je maar geloof me, het wordt vanzelf weer beter!

Ons zoontje heeft op diezelfde leeftijd een week of 6 (misschien wel 8) zo WAAN ZIN NIG beroerd geslapen. Niet normaal. Elke nacht 5 of 6 keer wakker. Wel weer heel makkelijk in slaap te krijgen maar toch, die doorbroken nachten....Ik sliep maximaal 1,5 uur achter elkaar. Niet echt lekker.

Ik heb de boel nog meer verduisterd (hielp niet). Ik heb Kindival geprobeerd (hielp niet). Ik heb de droger aangelaten voor het rustgevende geluid (hielp niet). Ik smeerde preventief met Dentinox (hielp niet). Ik liet hem huilen (hielp ook niet). Ik zocht internet af (hielp niet). Ik maakte een afspraak met de ostheopaat (misschien zat em iets dwars?) en toen......was het weer voorbij. En sliep ie als een rooooooosje. Heb die afspraak gecancelled dus.

Nu nog steeds zijn er periodes van slecht slapen, honger s nachts, dromen...Maar, het gaat allemaal weer over.

Dus. Hou vol! En sterkte.

5. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    ik houd vol maar og men lijf is moe en men wallen hangen op men knieeen:p komt wel weer goed zou wel een sprongetje zijn.
    ze is ook zo lekker hangerig je mag niet uit de buurt gaan want dan is het brullen.

6. sam32

sam32 Bekend lid

14 jul 2010
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij is het echt de sprong! Hier ook een kindje dat sinds maandag snachts 3 keer huilt. Ben sinds maandag ook weer begonnen met werken, dus dat is niet echt een pretje. Hopelijk gaat dit snel weer voorbij!

7. Jetjuh

Jetjuh Actief lid

12 sep 2009
    135
    0
    0
    Hier ook een klein jongetje van bijna 6 maanden. Slapen was altijd al lastig, maar nu helemaal drama. 's Nachts errug vaak wakker, overdag helemaal niet meer weg te leggen. Alleen maar bij mamma willen zijn....Dag in.....Dag uit.....24 uur per dag..... Pfffffff en ik ben ook moe!

Het zal een sprongetje zijn. Ik las dat dit wel één van de lastigste sprongetjes is. Hopelijk gaat dit niet 8 weken duren, dan kun je mij waarschijnlijk afvoeren :(

8. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ons mannetje (5,5 mnd oud) heeft hier pas ook 1,5 week lang last van gehad.
    4-5 keer per nacht huilend wakker worden (ogen dicht)
    Even troosten en hij sliep weer verder.

Van de 1 op de andere dag was het ook weer weg.
    Denk inderdaad een sprongetje

9. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    ik denk dat je mij oook kan afvoeren dan
    en toch denk ik over de volgende;)
    agja we zullen wel zien ze wil overdags ook steeds minder slapen..
    vant cb mocht ik er niet uitpakken uit bedje:p
    heb tegen ze gezegt jij dacht toch niet he dat als haar tut goed genoeg is dan ga ik haar echt niet om 5 uur uit bed pakken dan wil ik zelf verder slapen:p

Deel Deze Pagina