12 weken en 's middags bijna niet slapen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Suzanne75, 29 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Dax slaapt 's nachts goed, altijd van 20.30 uur tot een uur of 8 met rond 23.30 uur nog een late fles. Vervolgens slaapt hij nog van 10.30 uur tot 12.30 uur dus daar mag ik ook niet over klagen. Maar na de fles van 13 uur wordt het dus nooit wat met slapen. Mag blij zijn als hij drie kwartier slaapt. Soms valt hij in de kinderwagen in slaap als ik ga wandelen en dan wil hij wel eens langer slapen, maar vandaag bijvoorbeeld was hij na een half uur weer klaarwakker en dan slaapt hij de rest van de middag dus niet meer. Is dat normaal? Ik word er een beetje gek van. Heb hem uit de kinderwagen gepakt en in bed gelegd maar nu ligt hij te huilen dus van slapen komt dan ook niks meer. Wordt daar zo onzeker van.

Hoe slapen jullie baby's van ongeveer dezelfde leeftijd?

2. lizzie84

lizzie84 Niet meer actief

Ik merk nu dat mijn dochtertje s'middags ook langerwakker blijft na de middagvoeding. Ze slaapt dan misschien een uurtje bij elkaar. Ligt dan voor de rest lekker om zich heen te kijken en te lachen.

Als hij verder goed slaapt en hij is vrolijk dan is het toch juist gezellig!

3. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Jazeker maar dat is net het probleem. Hij is dan wel even vrolijk maar trekt het niet tot de volgende voeding, dan wordt hij jengelig etc. omdat hij toch gewoon moe is...

4. inkie1980

inkie1980 Bekend lid

13 mei 2007
    557
    0
    0
    rozenburg
    bridgett krijgt haar late fles zo rond 00.30 en slaapt dan door tot ongeveer 7 uur.dan krijgt ze een voeding en leggen we haar nog ff terug tot een uurtje of 9 (dan kunnen we zelf als we nog moe zijn nog ff die 2 uurtjes meepakken).
    is ze wakker dan gaat ze mee naar beneden.maar slaapt ze nog lekker dan laten we dr liggen tot zo'n 11.00 dan een voeding en blijft ze lekker ff beneden in dr box,doomoo of wippertje.dan krijgt ze om 15.00 dr voeding en dan probeer ik dr nog ff lekker op bed te leggen....en dan om 19.00 dr voeding.dan probeer ik dr roond 8 uur op bed te hebben en dan hopen we dat ze blijft pitten en als wij naar bed gaan dan haal ik dr zachtjes uit bed terwijl ze ligt te pitten.dan verschoon ik dr (ze wordt wel half wakker maar niet helemaal),en geef ik dr fles en dan valt ze half in slaap bij me en kan ik dr zo terug leggen meestal en dan slaapt ze weer tot zo 07.00
    en om de dag in bad of mee onder de douche en dat proberen we savonds te doen voor dr flesje van 7 uur/half 8 zodat ze lekker soezelig is....slaapt ze lekker...

5. ImaaN

ImaaN Actief lid

9 jun 2007
    147
    1
    0
    AmsterdaM
    hier ook hetzelfde probleem ongeveer.
    mijn zoontje slaapt dan wel in de ochten tot 11 uur ongeveer nadat hij rond 7 uur zijn voeding heeft gehad maar daarna slaapt hij de hele middagniet meer pas na ongeveer 6 uur wordt hij jengelig en gaat rond een uur of 7 slapen hij krijgt dan een voeding rond 10 uur snacht`s en daarna is hij om 4 a 5 uur snachts klaarwakker en blijft wakker tot een uur of 7 als ik geluk heb slaapt hji rond 6 uur weer.
    ben het nu wel gewend eerlijk gezegd al die gebroken nachten ;)

6. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    was bij ons ook zo.. na 3 maanden ging het beter en nu slaapt hij gewoon goed overdag.
    dax is bijna 3 maanden dus ik hoop voor jou dat hij snel makkelijker slaapt

7. susan28

susan28 Bekend lid

17 jan 2008
    933
    0
    0
    ziekenverzorgende
    nou ik had dat probleem idd ook zoals je wel es gelezen hebt denk ik. maar op een gegeven moment, ging ze vanzelf veel langer slapen. ze heeft nu echt dagen dat ik haar zelfs bij elke voeding moet wakker maken! als ze nu zon dag heeft haal ik haar er uit, (na har een poosje te hebben laten huilen) speel met dr en als ze dan weer moe word leg ik dr nog ff in haar bedje. vaak helpt dit wel. of ik geef de volgende voeding wat eerder, kan ook geen kwaad.

8. Benzoblij

Benzoblij Actief lid

8 mei 2007
    319
    0
    0
    Mijn dochtertje van 12 weken slaapt ook niet veel overdag, maar of dat nou een probleem is :D ? Het gaat geweldig met haar!
    Ze slaapt van 10 uur 's avonds tot 7 uur 's ochtends. Heel soms na de ochtendvoeding nog 2 uurtjes en dan 's middags tussen 2 en 4 zeg maar.
    Voor de rest is ze heel de tijd vrolijk bezig met haar speeltjes en haar mama etc etc. Ze is heel alert en blij, dus ik geloof niet dat ze meer slaap nodig heeft.

Deel Deze Pagina