help 20 weken en voor weeen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door papa270113, 24 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. papa270113

papa270113 Actief lid

31 mei 2013
    226
    0
    0
    Enschede
    Hoi dames. Schrok net wakker met een pijnlijk gevoel maar moest ook plassen dus na plassen weer in bed weer pijnlijk gevoel. Niet echt heel pijn. Maar net zo'n kramp die je hebt als je moet poepen/diaree. Sorry voor onsmakelijkheid. Maar ze komen steedstterug. 2 min dan wat langer. Maak me echt zorgen omdat ik nog ma 20 weken bben. Heb morgen 20 weken echo.

Hopelijk zakt het snel af. Maar moest het even van me af schrijven. Iemand een idee of?...

2. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

O bah wat vervelend.. mocht je je echt zorgen maken gewoon even verloskundige bellen hoor! T zekere voor t onzekere!! Ik herken me een beetje maar dan niet om de 2 minuten maar dan moet ik gewoon even poepen of diaree en dat begint dan met krampen.

Gwn bellen!! Sterkte x

3. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Gekke darmen bij een zwangerschap herken ik wel, maar inderdaad niet om de 2 minuten en dan aanhoudend.
    Hoe laat mag je naar de echo vandaag? En ben je de nacht nog een beetje door gekomen?

4. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

10 feb 2012
    707
    2
    16
    mag enorm graag knutselen, 3d en taarten maken met
    Friesland
    Hier iemand diehet wel herkend. Ik heb het ook gehad doordat de kleine meid giga druk was en ik buikgriep kreeg.. .. en ik liep met 36 weken met ontsluitings weeen en uiteindelijk bevallen bij 40+6 van een gezonde dochter van 3650 gram en 53 cm. ... dus het kan ook door het weer komen dat je buikgriep krijgt. Maar als je het niet vertrouwd toch even de verloskundige bellen. Daar zijn ze tenslotte voor. Hoe laat heb je de echo?? Groetjes stefanie

5. Liefdeis

Liefdeis Fanatiek lid

2 sep 2011
    1.012
    1
    38
    Hilversum
    Ik herken het ook!

Bij mij waren het harde buiken door een blaasontsteking, die hoef je niet te voelen tijdens je zwangerschap, maar komt dan tot uiting met harde buiken!

6. justxme

justxme Bekend lid

27 mrt 2013
    671
    0
    0
    Ik had van de week ook terugkomende harde buiken terwijl ik ze normaal gesproken bijna nooit heb. Ze waren echter niet pijnlijk bij mij.
    Na een paar dagen toch maar even gebeld en mocht meteen langskomen. Bleek uiteindelijk een blaasonsteking te zijn;)

7. kwekkie4u

kwekkie4u Bekend lid

18 okt 2011
    649
    0
    16
    Fulltime Mama
    Heemskerk
    Hier ook bij de eerste zwangerschap. Diarree, krampen buikpijn etc etc. Uiteindelijk waren het bandenpijnen. Die ook mijn darmen prikkelden. Ellendig gevoel!

8. papa270113

papa270113 Actief lid

31 mei 2013
    226
    0
    0
    Enschede
    Gelukkig was het op gegeven moment afgezakt en kon ik weer slapen. Vanmorgen de verloskundige gebeld en die zij misschien een blaas ontsteking en als dat het niet was even echo afwachten en anders mocht ik morgen zo i zo langs komen.

Maar blijkt. Heb alweer een blaasontsteking. Krijg andere medicatie en me urine wordt op kweek gezet. Ben echt kapot moe en heb nog steeds wel pijn. Zo gelijk medicijnen maar ophalen en dan straks 20 weken echo. Heb helemaal geen tijd om me er op te verheugen veel te veel stres en spanning. Moet echt gaan oppassen.

Deel Deze Pagina