ADHD ontwikkelen kan niet. Je hebt het of je hebt het niet... Zo denken ze in de VS dat kinderen autisme krijgen van inentingen... Wij hebben ook geen babytv, maar ik zet haar af en toe bij de tv als het zandkasteel erop is. Andere peuterprogramma's vind ik veel te druk.
Hier geen (nog) geen tv voor ons zoontje. Als ik mijn handen vrij wil hebben zet ik hem even in de box of doe hem in de draagdoek op mijn rug.
Nope bij ons ook geen tv. Ten eerste boeit het Ted helemaal niet. Ten tweede ben ik er zelf ook geen voorstander van. Ik heb het ook niet nodig voor een tas inpakken of aankleden, eten oid. Het meeste doen we samen en anders gaat Ted even in de box.
haha sorrie zet eten neer omdat ik net iets te eten pakte ik bedoelde zodat ik even mijn mail kan nakijken . ik eet trouwens altijd eerder omdat ik vroeger wakker ben dan eet ik gauw en ga dan douchen enz. zij krijgt dan later haar broodje, ik sta vaak 6.30 op en zij wordt 7.30 wakker.
Merel kijkt sinds een paar weken naar sesamstraat. Ze vindt sommige dingen leuk en het leukste is zwaaien als het afgelopen is. Ik ben er ook geen voorstander van, maar hij stond toevallig een keer aan en ze vond het zo leuk dat ik vind dat ik haar dat niet moet onthouden. Verder speelt ze de hele dag, met of zonder mij of mijn man. Moet kunnen dacht ik. En dat ze er adhd van kunnen ontwikkelen vind ik de grootste onzin. Dat is iets aangeborens. Net als je haarkleur of je lengte, die veranderen ook niet van tv kijken toch?
Felicity was 4 maanden en toen keek ze al tv naar Bumba ,vindt ze nog steeds schitterend! Verders kijkt ze naar de wereld is mooi elke middag door de weeks op ned 3. (Bumba,Piet piraat,Kabouter plop enz)! ...voor de rest kijkt ze eindelijk geen tv ,is te druk bezig met andere dingen!
Hier ook hoor alleen in de ochtnend kijkt ze eventje als ik me eigen aan het aankleden bent .Ze vind vooral bumba helemaal geweldig.