Wij bewaren alles, tot de body´s aan toe. Ik heb alleen de echt vieze body´s weggegooid, met vlekken die er niet meer uitgaan. Zelfs een roze deken kan nog van pas komen als je een jongen krijgt, als extra dekentje in bed ofzo voor de nood.
Ik heb ook bijna alle kleertjes bewaard. Als het een meisje is, kan ik alles weer gebruiken. Als het een jongetje is kan veel weg. Maar er zit ook wel wat bij dat voor beide kan. De kinderwagen + autostoeltje zijn blauw en kunnen ook weer gebruikt worden evenals de meubeltjes van de babykamer.
heb heel veel bewaard en ben vandaag begonnen om alles weer uit te zoeken, scheelt we hebben een dochter en krijgen weer een dochter
Kleertjes etc ga ik niet bewaren. Heb er geen plaats voor om het op te slaan en denk dat ik het toch niet meer zo leuk vind, andere tijd/andere mode etc het kamertje zou ik wel bewaren
ik heb alles bewaard, de babykamer word nu roze en blauw zodat ik alle blauwe dekens en lakentjes kan hergebruiken...mn nichtje heeft vorige week een jochie gekregen dus alle jongens kleren gaan naar haar en de unisex blijft hier..tot rompers aan toe....had van de week geteld...heb 17rompers maat 50/56 unisex XD en dano nog paar roze en dan heeft madam wel genoeg hahaha
ik heb alles bewaard! maar dat komt ook omdat ik van die spulletjes geen afstand kan doen, heb overal wel bij oja dit en oja dat haha maar ik heb ook veel merk zoals burberry armani enz dus dat is nog heel erg mooi, spulletjes die niet van merk zijn, dan ook helemaal niet merk die zijn na paar keer wassen uit de vorm. dus die zullen waarschijnlijk toch in de vuilniszak verdwijnen. nu krijgt de babykamer toch ook andere aankleding maar heb ook nog veel gewoon op zoontjes kamer. zou het sowieso bewaren en dan kun je altijd nog kijken ohja dit wil ik wel en dit niet..
Wij bewaren ook alles wat nog goed is, ik vind het nogal zonde om het weg te gooien terwijl ik weet dat ik dan straks alles weer opnieuw moet kopen.
ik heb ook veel bewaard, veel babykamerspul was uni alleen de kleertjes echt voor een jongen. Beste shirts, rompers ed bewaard. Viel tegen wat er van maatje 50 tot 74 over bleef omdat zoon in die tijd veel gespuugd heeft. Muren en gordijnen zelfde gelaten op een paar kleine details na. Als madam uit haar bedje gegroeid is krijgt ze met een groter bed een meer meidenkamer.
Het meeste gaan we straks weer gebruiken hoor! Hydrofielluiers, rompers, spuugdoekjes, wikkeldoeken, draagdoek, maxi cosi etc kunnen prima nog een ronde mee. De kleertjes worden niet hergebruikt, maar dat is omdat we nu een jongetje krijgen. Anders had ik die gewoon weer uit de kast gehaald! Behalve de dingen die onze oudste heel vaak heeft aangehad, die bewaar ik óf voor haar, óf zijn verkocht via marktplaats.
ja idd sommige dingen heeft ie maar 1 x aan kunnen doen en toen paste het niet meer das ook zonde. En rompertjes en sommige kleertjes zijn ook unisex. maxicosi en kinderwagen had ik ook unisex gekocht maar kinderwagen ben ik nu al op uitgekeken eigenlijk haha jammer dat ik hem niet gewoon inhet blauw had genomen. Ik weet niet of ik nog wel een tweede wil , mijn man wilt heel graag maarja die hoeft de baby niet te dragen in zijn buik haha hij heeft makkelijk te praten ow even een vraag: waarin bewaren jullie die kleertjes dan? in plastic curver boxen op zolder kan dat?
Ik heb alles bewaard, tissendoor heeft een vriendin met haar zoontje er ook gebruik van gemaakt. Nu ben ik wel dingen aan het weggooien, dus voor de derde over een paar jaar kopen we alles nieuw.
Alles nieuw kopen vind ik echt zonde van het geld..! Wij bewaren alle kleertjes, en zelfs al is de volgende een meisje, dan gaan we nog tussen de jongensspullen kijken wat zij kan gebruiken. Tuurlijk krijgt de nieuwe baby altijd ook nieuwe dingen, maar ik ga echt niet alles op nieuw aanschaffen. Zonde!
Wij weten het geslacht van ons kindje niet en gaan pas na de bevalling de maxi Cosi kopen. Die wil ik perse in roze of blauw! Bij een volgende kunnen we m altijd verkopen en een andere kleur kopen, zal hooguit 50 euro extra kosten. Maar daarvoor heb ik dan wel een MC in de mooie nieuwe kleuren
Ik heb ze in kartonnen dozen gedaan en op zolder staan. Plastic boxen zal wel kunnen, maar het 'ademt' dan natuurlijk helemaal niet. Afhankelijk van hoe lang het op zolder zal staan zou het misschien muf kunnen gaan ruiken.
ja dat vroeg ik me ook af? Misschien gaat dr vent net na de bevalling na een babywinkel Wij hebben de grote spullen bewaard. Ik heb nu wel een roze kap gekocht voor de bugaboo(voorheen was ie blauw) maar verder autostoel enz hebben we in het zwart. Wel een nieuwe babykamer gekocht ik vind sem nog niet toe aan een groot bed. Kleertjes gebruik ik niet over nieuw. Dit is waarschijnlijk ons laatste kindje en wil daar ook wel van genieten met shoppen enz haha En bovendien is dit een meid haha
Nope, geen thuisbevalling!! Maar het duurt vast langer dan een uur voor ik naar huis mag in de tussentijd kan er vast wel iemand van de familie voor ons naar Prenatal!!
ik heb de mooiste kleertjes eruit gezocht en die bewaard, de rest weggedaan(goed doel), ze hoeven immers niet in exact dezelfde kleertjes te 'lopen'. en soms zijn kleertjes wel wat gedateerd ineens idd ik had voor kindje 4 nog kleertjes bewaard van kindje 3 maar sommige kledingstukken vond ik ineens een beetje 'oud'. Verder spullen hadden we wel gewoon bewaard. Hier en daar een accessoire vervangen. Overigens had ik na nr 1 en 2 ook een poosje de spullen bewaard, ik wilde nl graag een 3e maar mijn ex niet... maar uiteindelijk toch alles weggedaan toen de relatie over was. En als ik nu ook foto's kijk van wat zij aanhadden en wat we voor spullen hadden is dat maar goed ook maar er zit wel ruim 7jr tussen nr 2 en 3. ik had toen bijv een engelse wagen, nou daar kan je nu niet zoveel meer mee, absoluut niet compact zegmaar. maar die kleertjes van toen, die kunnen nu echt niet meer! (Een knalgele tuinbroek met bloemetjes bijvoorbeeld....) na nr 4 hadden we bijna alles weggedaan, ons gezin was immers compleet, maar ja, daar was toch nr 5, dus moest ik wel veel weer opnieuw aanschaffen...