Heej dames, ik ben al overal mee bezig, kleertjes allang natuurlijk, maar nu voor al met de geboortekaartjes, ben op internet aant rond neuzen, beetje naar voorbeelden kijken, en dan onlangs op internet zelf een kaartje maken, alleen me vriend wil maar niet meewerken Vind ik zelf erg jammer, weet hij ook, maar hij is er nog helemaal niet zo mee bezig, ik heel erg. Zou nu ook alvast kaartjes willen bestellen. Een vriendin van me heeft kaartjes al besteld, zij heeft het samen gedaan met haar vriend, maar dat wil ik ook zo graag. Wil het alleen niet te hard over laten komen bij me vriend.... Hoe kan ik het het makkelijkste aanpakken?
heey meid gewoon doen hoor ik ben okal aan het kijken geweest en ga na oud en nieuwe even bestellen! en dan ben k net zo ver als jou haha gr
de houding van je vriend is vrij normaal. wij als vrouwen leven elke seconde met de gedachte wij zijn zwanger en wat moet er allemaal geregeld worden. voor mannen is het nog niet zo echt zeg maar. Je hebt natuurlijk de uitzonderingen die wel overal zichzelf bij betrekken. ik heb toen een aantal kaartjes ontworpen uitgeprint en aan hem laten zien. toen vond hij het heel leuk en hebben we samen een keuze gemaakt. mannen weten niet altijd waar ze moeten beginnen, bij ons gonst het in onze hoofden wat er allemaal geregeld moet worden.
haal anders eens bij de drukker een paar boeken om eens te bekijken en vraag dan wat hij leuk/mooi vind...wie weet als hij het voor zich heeft dat hij zich er dan meer mee kan inleven..... Je hoeft natuurlijk dna niet bij de drukker te bestellen hoor maar wij hebben het wel gedaan en kregen toen gelijk een advertentie in het huis aan huis blad hier in ons plaatsje
Hoi! Ik ben vanaf dag één eigenlijk al bezig met de kaartjes enzo . Bij mijn man leeft dat helemaal niet. Het is sowieso een man-vrouw verschil en daarbij ook nog eens afhankelijk van de persoon. Overigens gaat het bij ons om bijna alles, niet alleen de kaartjes. Ik struin het internet af enzo op zoek naar wat we allemaal nodig hebbenen maak lijstjes en een begroting. Hij vind het wel gemakkelijk dat ik het allemaal uitzoek: dan hoeft hij alleen op het laatst mee te helpen wat knopen door te hakken . Ik heb zo ook een selectie met geboortekaartjes gemaakt, die ik zelf leuk vond en waarvan ik dacht dat ze hem ook zouden aanspreken. Uit minder dingen kiezen vind hij nu eenmaal gemakkelijker. Inmiddels is alles wat 'concreter' en vind hij het leuker om ook mee te denken, maar het blijft er op neerkomen dat ik van alles bedenk en dat hij daar vervolgens feedback op geeft. Ach... het werkt prima zo! Ik geniet nu eenmaal van het uitzoeken van het mooiste voor het kindje... Groetjes en veel plezier met het zoeken naar het leukste kaartje! (We zijn geloof ik wel erg vroeg met de kaartjes , week 15...) Esther
Toen wij voor het eerst bij de VK binnen kwamen zag hij een kaartje hangen en toen riep hij gelijk; Dit word hem! we hebben toen met 27 weken voor de zekerheid boeken gehaald en de keus was eigenlijk direct gemaakt. het werd "zijn" kaartje. Zo noemde hij het al die tijd. Voor de rest vind hij het allemaal wel best.Niet slecht bedoeld hoor, maar ik verander in mijn lijf en voel dingen die ik normaal niet voel en die hij al helemaal niet kan voelen dus moet hij het maar voor een groot deel allemaal aannemen. als ik zeg dat ik pijn heb, kan hij zich er geen voorstelling van maken. Het is een goeie lobbes hoor e doet alles voor mij, maar hij heeftm eer zoiets van; doe jij het maar regelen, dan weet ik zeker dat alles goed is en niet fout kan gaan
Ik heb 10 kaartjes via internet overal en nergens besteld en vervolgens van die kaartjes gekeken wat we allebei leuk vonden van welk kaartje wat, en toen een eigen ontwerp gemaakt naar de drukker gestuurd (www.bredewold.nl) en die heeft samen met mij nog wat aanpassingen gemaakt en dat werd hem toen Ik weet niet of alle drukkers zo meegaand zijn?! Maar hij gaf zelfs kleuradvies en fotoadvies en zelf ideeen waar ik niet op had gekomen!