babyuitzet is zo eindeloos

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Helene E, 10 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @ ams: I dd de prijzen zijn hier 10x hoger dan in NL. Wat raar is want zoveel verdient de gemiddelde spanjaard niet.
    Ik ben afgelopen zomer met de auto naar NL geweest en we hebben hem volgeladen met buggy, box, en nog een hele hoop. je betaald hier zo 1000 euro voor een kinderwagen. Daar hebben wij dus 4 a 500 euro op bespaard.
    Mijn famillie neemt idd nog een hoop voor ons mee.
    Ik heb nu me lijstje erbij gepakt en bekeken wat we echt meteen nodig hebben als de kleine er is. Dat maakt het alweer een stuk makkelijker.
    oh ja en ikea meubels gekocht. Ik vond ze beter voldoen aan mijn eisen en ze waren velemalen goedkoper;)

Liefs,

Helene

2. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    EspaƱa
    Ja, onbegrijpelijk he die prijzen en dat terwijl de salarissen in NL bijna het dubbele zijn (tenminste met wat hier in de omgeving normaal is).
    Wij hebben idd ook de wandelwagen, box etc. uit NL laten komen en maxicosi uit DLD. En zoals je zegt voldoen de meubels van ikea beter aan de eisen. We hebben ook een minicuna (weet de nederlandse naam er niet voor) cadeau gekregen voor op onze slaapkamer, maar vind het niet zo'n fijn idee dat het helemaal gesloten is, met een met rubber afgewerkt matrasje, kussen en dekbedje...

Deel Deze Pagina