Hallo meiden, Volgens de cb digital ben ik bijna 3 weken zwanger. Als ik in de stad loop en kleine baby spulletjes zie zoals slabbetjes en rompertjes zou ik eigenlijk al wat willen kopen, gewoon om aan het idee te wennen en het tastbaar te maken. Spoor ik wel helemaal of is dit normaal haha?
Haha heel herkenbaar hoor, wilde ik ook toen al gelijk! (Ik moest er alleen wel nog even mee wachten van mezelf
Hihi wilde voordat ik zwanger al wat dingen kopen Heb geloof ik tot een week of 12 gewacht, zou dat wel aanraden maar je moet het helemaal zelf weten
Bedankt voor de reacties! Ben niet de enige dus haha. Ja ik wil eigenlijk ook nog wachten totdat ik een echo heb gehad enzo maar toch is het moeilijk om het te bedwingen als je wat leuks ziet haha
Ik heb ook gewacht op de eerste echo's. Heb met 10 weken een paar dingetjes gekocht en ben een paar weken daarna helemaal losgegaan haha.
Heel herkenbaar! Ik kocht ook gewoon al wat kleertjes en kleine dingetjes hoor. Kon het behalve met mijn man nog met niemand delen, want we wilden wachten tot de 12 weken met vertellen. Vond het dus leuk om er op deze manier al wel mee bezig te zijn.
Het is vast heel normaal maar ik had het niet. Ik kon prima voor andere pas geborene een pakje kopen zonder ook iets voor mn eigen baby te willen halen. Had die drang helemaal niet. Misschien wel zelfbescherming omdat het nog mis kan gaan. Nu na de 20 weken echo heb ik die drang wel meer hoor
Ik had dat helemaal niet. Ik durfde zelfs helemaal geen kleertjes te kopen voordat ik de 20-weken echo had gehad. Ik had trouwens wel een roze speentje gekocht op de dag dat ik m'n test deed. Alsof ik voelde dat het een meisje zou worden