nee joh! daar moet je allemaal niet aan beginnen.ook zonde van je geld al die ovu testen.onbewust ben je er toch mee bezig iedere maand,deed ik ook,tot dat we gingen verbouwen hadden we het erg druk,en ja hoor zwanger!
Ben je dan niet bang dat je het tegen de tijd dat je zwanger bent misschien zat bent.. dat zou ik wel hebben, er komen zoveel nieuwe leuke spullen constant op de markt..
@ AmanChel; wat zou ik dan zat moeten zijn? Ik ben strax wel op tijd klaar met de babykamer hihi, maar er zal vast nog genoeg te shoppen zijn. Dan ga ik gezellig met mn schoonzusje of -moeder
Racebabe, het enige nadeel van zo vroeg al kleertjes kopen is dat veel kleertjes zeizoensgebonden zijn. Ik ga bijvoorbeeld geen winterkleertjes kopen in maat 50/56, terwijl dat juist wel handig is als je na oktober bent uitegerekend. Het zou sonde zijn als al je kleertjes te warm of juist te koud zijn... Verder zou ik zeggen: leef je uit! Maar houd wel wat leuks over voor als je echt zwanger bent. Ik vond het echt jammer toen ik erachter kwam dat ik alles al had...
Ky, ik heb indd bewust weinig kleertjes gekocht. Precies om de reden die jij noemt ! Alleen de gewone artikelen zoals luiers/doekjes/ beddengoed zeg maar; wel sokjes, badcape en mouwloze rompertjes (maar dat is niet zo seizoensgebonden). Racebabe
hallo, ook ik heb al wat spulletjes verzameld terwijl ik nog niet zwanger ben. heb in december een miskraam gehad met 8 weken. Dus ik weet in ieder geval wel dat ik zwanger kan worden. dat is toch al iets he. ik denk dat veel mensen me ook voor gek verklaren dat ik soms al babyspulletjes koop maar soms zie je gewoon zo'n leuke dingen dat je t niet kunt laten liggen...heb onlangs nog een super leuke turqoise nijntje wikkeldeken voor maar 5 euro gekocht bij de AH. En dat t ongeluk brengt om van te voren al wat te kopen daar geloof ik niet zo in. Ik vind t juist wel handig om idd de kosten te spreiden maar ik koop geen grote dingen voornamelijk knuffeltjes en wat kleertjes heb ik al. Nu maar hopen dat we allemaal snel zwanger zijn en alles kunne gaan gebruiken! Groetjes, Baby4me
leuk al die spullen maar vind het net als meerdere erg vreemd dat je het nu allemaal al hebt. stel dat het nooit gaat lukken dan is het heel pijnlijk om het weg te moeten doen. ik zag dat wel bij een vriendin van mij zij had ook al heel veel spulletjes gekregen en gekocht toen ze er aan begonnen , maar die kreeg een jaar later te horen dat ze nooit kids kan krijgen dan is het een klap in je gezicht als je het weg moet doen, ik zou er toch wat voor zichtiger mee omgaan
Hallo, Ik heb ook al wat babyspulletjes gekocht. Maar dan vooral kleine dingetjes zoals wat kleertjes en een paar knuffeltjes. En dan meestal dingen die ik in de aanbieding zie bij bijv wibra of zeeman. Laatst hadden ze bijv allerlei babyspulletjes bij wibra in de aanbieding zoals een leuk boxkleed voor 5 euro, een badcape etc. Ik ben helemaal fan van de kleur turqoise dus als ik wat leuks zie voor een prikje koop ik dat meestal. Je weet nooit hoelang een kleur nog 'in' en verkrijgbaar is he. Verder is t misschien raar om al wat dingen te hebben voordat je zwanger bent maar ik sta er verder niet zo bij stil. Heb ook alles in een doos opgeborgen dus ben er verder niet op geobsedeerd. Ik denk ook dat t een beetje andere situatie is of je nog helemaal niet zwanger bent of t wel al bent geweest maar t is een mk geworden (zoals bij mij t geval is). Dan heb je toch zoiets van je weet dat je zwanger kan worden en t kan misschien wat langer duren maar toch vertrouw je er wel enigzins op dat t wel gaat lukken. Groetjes, Baby4me
Ik zelf zou het niet doen, ik ben nu ruim 12 weken en heb nog steeds helemaal niks gekocht Ook ik heb hiervoor een miskraam gehad en moet er niet aan denken dat ik dan al spulletjes in huis had. Het was al pijnlijk genoeg... Bovendien is er altijd nog een kans dat je alleen maar miskramen krijgt (heb op deze site iemand gezien met 18 miskramen) en het lijkt me dan echt heel erg elke keer teleurgesteld te worden. Maja iedereen zijn ding, sommige verklaren mij ook voor gek dat ik nog niks heb niet eens een paar sokjes