Weten jullie misschien of de newborn set van Stokke ook past op bijvoorbeeld de kinderstoel van prenatal zelf? (die houten) Mocht je weten dat die wel past op een andere, niet STokke stoel, laat het dan ook even weten! Prenatal - thuis - Kinderstoelen - Prenatal - Prenatal meegroeistoel hout mdf
nee idd past niet! zag wel dat alles van stokke nu vet in de reclame is bij prenatal! scheelt je veel geld als je nog iets moet hebben!
ik zag dat de newborn set nu 60 euro koste ipv 120 dus ik vin t nogal een afprijzing! maar dan nog duur hoor! ik weet ook niet of ik em zou kopen voor dat geld... evt marktplaats?
Op mp vragen ze er ook veel voor... (Tenminste een klein jaartje geleden). Ik gebruik m nu nog voor onze dame, ze is precies 8 mnd. Ik vind hem iedere cent waard... Jammer dat ze nog niet bestonden toen onze oudsten klein(-er) waren. Ze kunnen er dus best lang inzitten. Onze dame zit nog niet zo stevig dus ideale tussenoplossing aan tafel. Inmiddels wel een dubbele handdoek achter haar hoofd want ze wil alles wel goed zien!😊
Hier ook de stokke, kussensetje, babyset en newborn set in de aanbieding gekocht, scheelde veel geld. Was ook nog veel geld bij elkaar, maar wilde hem toch graag hebben en op marktplaats betaal je ook nog genoeg. En als meubelstuk dat toch lange tijd in de kamer komt te staan mocht ik wat moois uitzoeken van mezelf :-D