Leuke kraamcadeautjes

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door lindi, 26 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lindi

lindi Lid

24 dec 2014
    9
    0
    0
    Kapster
    Roermond
    #1 lindi, 26 mrt 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 mrt 2015
    Heeft iemand tips waar je leuke unieke kraamcadeautjes kan bestellen online? Een vriendin heeft volgende week een kraamfeest en zoek nog iets leuks.

Heb al een leuke memory locket met baby bedeltjes :D

Maar wil er graag nog iets bij kopen..

2. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik vond een luiertaart erg leuk, je hebt er wel even werk mee maar het is leuk om te maken!

3. Goh, je bent nogal vol van dat 'Cheap'veilingen he? Is al je zoveelste bericht met een link of plaatje met enorm logo. Je zou toch bíjna denken dat het een vorm van verkapte reclame is. Zal ik dan nog maar een keer zeggen dat precies dezelfde producten op andere sites véél goedkoper zijn? ;)

4. lindi

lindi Lid

24 dec 2014
    9
    0
    0
    Kapster
    Roermond
    Luiertaart is inderdaad ook leuk maar die heeft ze volgens mij al 2x gekregen :)

@ Shaddixxx Ik heb die afbeelding van hun facebookpagina afgehaald om te laten zien welke memory lockets ik bedoel. alsof ik er zelf logo's op ga plakken om reclame te maken? :( ... Ik koop er vaker leuke spullen, sommige producten zie ik inderdaad ook vaker voorbij komen op buitenlandse sites maar daar heb ik persoonlijk slechte ervaringen mee met dingen die niet binnenkomen, extra invoerrechten die je moet betalen als ze het pakketje afleveren enz. Dus uiteindelijk is het dan zo goedkoop niet meer.. :( Bij deze site heb ik meerdere dingen 'gewonnen' voor ook weinig geld en altijd alles netjes en snel binnengekregen.
    Mag je tegenwoordig niet laten zien waar of wat je ergens koopt en daar blij mee zijn? Daar zijn zulke topics toch voor? ;)

5. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Milestone baby cards? Geen idee van de prijs

6. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Die babycards zijn idd leuk, heb die ook gekregen, denk dat die een 20-tal euro kosten

Baby's 1ste jaar of het Kraambezoekboek van Pauline oudt is ook leuk!

7. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Gisteren over de post van collega's een voorleesboek gekregen waarin de naam van onze zoon wordt genoemd (met achternaam), Mijn naan en die van mijn man, en woonplaats er in.

helemaal geweldig. Daar hou ik van. Zo origineel, helemaal fier mee.

Verder heb ik ook een ochtendjas gekregen voor onze kleine man. Vond ik ook een erg leuk kado.

8. Loesje78

Loesje78 Actief lid

28 okt 2014
    396
    0
    0
    Die babykaarten heb je ook bij de Hema.

9. Haha, over bedragen van een paar cent hoef je nóóit invoerrechten te betalen. Daarnaast zijn ze ook op Nederlandse websites goedkoper te krijgen.

En ja hoor, je mag het best laten zien, maar dit is gewoon nogal.. obvious :) Je hebt 7 berichten geplaatst op dit forum, waarvan er 4 over deze website gaan.. ;)

Het beheer heeft prima tools om je website te promoten, misschien een idee.. :)

10. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.244
    2.362
    113
    Vrouw
    baby bjorn siliconen slabbetje, was mijn fijnste kraamcadeau, gebruik hem nu nog meerdere keren per dag!

Deel Deze Pagina