wij waren al een tijdje verliefd op deze kinderstoel, maar vonden m steeds te duur. Maar aangezien we een eindejaarsuitkering gehad hebben, hebben we de stoel toch maar gekocht. Hij is zooo mooi Anyway, nu zag ik dat ze ook een stoelverkleiner verkopen (de snug). Is dit nodig? Iemand die de stoel ook heeft en hier ervaring mee heeft? Het lijkt me wel lekker voor de kleine, wat extra ondersteuning???
Wij hebben de verkleiner de eerste vier maanden gebruikt en Lars is geen kleine baby, dus ja, ik vond het een aanrader. Met een verkleiner is het gewoon net wat 'beschutter' en ook de lighoek vond ik beter. Het is trouwens echt een superstoel!
Ja echt wel nodig voor zo'n kleintje, wij hebben hem ruim 3 maanden gebruikt (en toen kwam ze er met haar hoofd een eind bovenuit) ze liggen wat zacht, knusser en zakken minder onderuit. Nu zonder snug glibbert ze soms nog een beetje rond, maar dat zal ook wel weer over gaan Onze kruimel heeft er zeker in het begin veel in gelegen, het is wat beschutter dan de box en je kunt hem lekker dichtbij zetten op bank of tafelhoogte. Nu vooral tijdens het eten bij tafel, zij erin, speeltje of knuffie erbij en wij kunnen rustig eten
Voor een baby tot een maand of 4 zou ik zeker een snug erbij nemen. En daarna kan het prima zonder hoor.
Ben ook erg blij om dit te horen wij hebben de stoel al besteld maar zonder de verkleiner.... maar gaan donderdag a.s. weer naar de babydump voor babyfoon en nog wat spulletjes te halen, dus zal em dan toch maar aanschaffen