Babyuitzet

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door marleen3, 29 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Manuela, ik zag staan dat je nog een molton onder de aerosleep doet. Dat is niet de bedoeling toch?! Doe je weer de werking van de aerosleep teniet.

gewoon matrasje, aerosleep, hoeslakentje.

2. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Een molton ONDER je aerosleep mag wel, dus als extra bescherming voor je matras. Je mag niks OP je aerosleep leggen, alleen de aerosleep hoeslakens.

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Wenneke, volgens mij is het hetzelfde. Althans, wat ik op internet heb kunnen vinden wordt de term hydrofiele doek en hydrofiele luier door elkaar gebruikt voor hetzelfde ding. Anders moet je het even vragen aan je kraamhulp, dan kan er altijd nog hydrofiele luiers bijgehaald worden als dat nodig is.

Lizab; sassie heeft het al uitgelegd, een molton is ter bescherming van je matras en komt onder de aerosleep. Dus de werking blijft hetzelfde.

4. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    O, prima. Dan kan ik dat dus ook nog wel even doen..

5. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    als je een speciale matrasonderleggers hebt en pampers (oid) gebruikt, heb je dan geen flanellen luiers nodig of gebruik je deze nog ergens anders voor?

En wat bedoelen ze met badstof babyhanddoekjes?

6. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik gebruik inderdaad geen flanellen luiers, gewoon pampers en hydrofiele luiers heb je voldoende aan.

En badstof babyhanddoekjes? Nog nooit van gehoord, ik heb het ook niet gemist blijkbaar ;)

Deel Deze Pagina