Manuela, ik zag staan dat je nog een molton onder de aerosleep doet. Dat is niet de bedoeling toch?! Doe je weer de werking van de aerosleep teniet. gewoon matrasje, aerosleep, hoeslakentje.
Een molton ONDER je aerosleep mag wel, dus als extra bescherming voor je matras. Je mag niks OP je aerosleep leggen, alleen de aerosleep hoeslakens.
Wenneke, volgens mij is het hetzelfde. Althans, wat ik op internet heb kunnen vinden wordt de term hydrofiele doek en hydrofiele luier door elkaar gebruikt voor hetzelfde ding. Anders moet je het even vragen aan je kraamhulp, dan kan er altijd nog hydrofiele luiers bijgehaald worden als dat nodig is. Lizab; sassie heeft het al uitgelegd, een molton is ter bescherming van je matras en komt onder de aerosleep. Dus de werking blijft hetzelfde.
als je een speciale matrasonderleggers hebt en pampers (oid) gebruikt, heb je dan geen flanellen luiers nodig of gebruik je deze nog ergens anders voor? En wat bedoelen ze met badstof babyhanddoekjes?
Ik gebruik inderdaad geen flanellen luiers, gewoon pampers en hydrofiele luiers heb je voldoende aan. En badstof babyhanddoekjes? Nog nooit van gehoord, ik heb het ook niet gemist blijkbaar