Ik wil een babyfoon aanschaffen. De deur van zijn kamer moet dicht ivm de katten. Babyfoon is dus essentieel. Sowieso een met geluid en camera. Is een terugspreekfunctie echt heel handig? En hoe werken die systemen die in verbinding staan met ipad-iphone? We hebben 2 iphones en 1 ipad in huis. Is het dan makkelijker om voor zo'n systeem te gaan of is een normaal apparaat handiger?
Wij hebben de babyfoon met camera van de Aldi. Werkt super. Hiervoor een dure Luvion gehad, alleen maar problemen mee. Lampjes in de camera gingen stuk, de adapter wel drie keer terug gestuurd. Wij hebben geen terugspraak functie erop, maar dat hoefde van mij ook niet. Wel kun je melodietjes laten afspelen op de babykamer en die kun je dan beneden uitzetten als de baby slaapt
Hier helemaal fan van de Alecto DBX-88. IK vind de terugspreekfunctie vooral erg handig nu ze wat ouder wordt. De ouderunit gaat op oplaadbare batterijen die je dus zelf kunt vervangen als ze het na een poos minder lang gaan volhouden. Alleen die Eco functie zet ik altijd meteen uit, gelukkig kan dat.
Heb zelf de philips avent, maar die is zonder camera en extra's. Wel met terug spreek functie. En die gebruiken we zeker!! Het eerste jaar niet maar als ze wat ouder zijn is het erg handig, scheelt heel wat heen en weer geloop naar boven!
Hier ook eentje met terugspreekfunctie. Ik zou niet meer zonder kunnen! Het eerste jaar idd niet nodig, maar daarna is het heel handig, omdat je kindje dan echt begrijpt dat ze niet moet huilen of schreeuwen, maar gewoon door de babyfoon kan praten als er iets is en dan ook een reactie terugkrijgt. Ook als ze als kleuter boven spelen op hun kamer, is het fijn om via te babyfoon te kunnen praten.
Ik heb die van Avent, met camera maar zonder terugspreekfunctie. We hadden er 1 van avent zonder camera maar die deed het niet goed, dus gebeld naar Avent, kregen we een nieuwe, mét camera! Helemaal goed! Terugspreekfunctie is alleen echt handig als je kindje zelf al praat. Vond het zelf handig vanaf dat hij een jaar of 2,5 was.
Mijn zus gebruikt voor haar dochter een van de Philips mer Camera, ziet eruit als een soort webcam maar is het natuurlijk niet dan weet je wel model ik bedoel haha... ik vond hem zo handig dat ik hem ook ga kopen dacht dat hij 149 euro koste, zodra de baby geluid maakt en beweegt gaat hat beeld aan, je kunt het beels zelf uitzetten en op deze manier gaat hij aan, hij kan ook gewoon aan zodat je kunt kijken.. verder zitten er ook muziekjes in die kun je aan en uit doen via het deel dat je bij je hebt., ik vind hem super handig!
Ben ook op zoek naar een goede babyfoon dus blijf dit ook even volgen. Wat ook fijn is dat je temperatuur kunt zien van de slaapkamer. Ik vind bereik ook echt belangrijk. Wij hebben namelijk best veel staal in het plafond. Iemand daar ervaring mee? Bij ons in de buurt zijn ook veel kleintjes dus het moet ook niet gaan storen met de andere babyfoons. Of kan dat tegenwoordig niet meer? Met camera lijkt ons ook wel wat. Ik hoor graag alle ervaringen.
Hier de avent zonder camera en met terugspreekfunctie. Ben benieuwd hoe hij gaat bevallen. We wilden er geen camera op, denk dat het alleen maar voor onrust zorgt bij ons. Zitten we de hele avond naar die camera te turen en als je t dan niet goed ziet moet je alsnog naar boven
Wij willen gaan voor luvion grand elite. Veel goede dingen over gehoord. Is 179,- oa bij babypark. Wij wachten nu op een mooie aanbieding. We hebben nog tot juni dus hopelijk komt er een leuk prijsje voorbij
Ik weet niet of in bij de ING zit, maar vrienden van ons hebben een babyfoon met camera bij de rentepunten winkel gekocht. Scheelde aanzienlijk. Weet alleen niet welk model en merk dat is.
Ik weet wel welke je vooral niet moet pakken; die van Avent mét camera. Wij hebben deze en vrienden hebben de Luvion. Op laatste zitten veel meer extra (handige) functies die de Avent mist.
Alecto dbx 76 van de trekpleister, slaapliedjes,terugspreek functie, lampje temp meter ect. Een camera is overbidige luxe, je kan zodra je je kleine hoort toch naar het kamertje lopen,?
Ik weet niet wie het vroeg, maar voor betonnen gegoten muren met staal werkt bij ons de Avent zonder problemen. We hebben wel die zonder camera want die met camera vond ik niet nodig. Ook veel kinderen in de buurt, maar geen last van storingen omtrent meerdere babyfoons.
Hoi Ik heb de vraag gesteld Wij hebben nl een plafond/vloer van 30cm met veel staal ivm overspanning of zoiets. Ook fijn om te weten dat het niet stoort met de buren. We mogen nu een babyfoon met camera van vrienden even testen bij ons. Dus dan weten we het ook meteen. Ik hoop dat er nog een goede aanbieding voorbij komt want poeh wat zijn die dingen met camera duur.
Luvion met camera! Ideaal... kijk voor dat wij zelf naar bed gaan en wanneer hij zelf net slaapt... aangezien aaron snel wakker wordt is t fijn om niet n slaapkamer in te hoeven voor niets....