babyverzorging welke merken aan te raden?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door nathalietje, 6 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Mijn zoontje had een hele droge huid na de geboorte en gebruikte ik op advies Balneum badolie (extra vet)
    Echter pas toen ik de olie van Natusan erin ging doen (niet de lavendel!) ging het huidje helemaal opknappen...

Heb laatst een nicht deze tip gegeven... want haar dochtertje had ook een hele droge huid... en ook bij haar werkte deze "gewone" olie beter als de dure Balneum....

Misschien een aanrader?!

Voor de rest...
    bepanthen....
    oily douchegel van Natusan...

2. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Hier ook uitslag van zwitsal.
    Ik heb voor Luc alles van de Albert Heijn. Vind dit echt super lekker ruiken. Een stuk lekkerder dan zwitsal.

3. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Alles van Kruidvat eigen merk. Werkt prettig, is zacht en verzorgend, zeer betaalbaar én niet getest op dieren, heel belangrijk!

Hetzelfde geldt voor de producten van HEMA.

4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hier zijn Etos, Natusan en Bepanthen ook favoriet! Natalis was echt super, zat ook in mijn kraampakket.

Louise krijgt meteen uitslag als we iets van Zwitsal gebruiken, vind het nu ook niet meer lekker ruiken, veel te zwaar geparfumeerd.

Sudocreme heb ik trouwens nooit gebruikt. Ik vind het geen fijn spul.

5. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0
    Ik heb haarshampoo, haarlotion, weer & windcreme besteld van Mylene (van de Mylene party's).
    Vriendin van mij gebruikt het nu 1,5 jaar en is er erg tevreden over. Is wel wat duurder maar je doet er ook erg lang mee.
    Ik ben benieuwd, bij ons gaat het vanaf mei gebruikt worden!

6. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik heb de baby bedtime wash en bodylotion van Natusan gekocht, en verder heb ik badolie, shampoo en wasgel van Zwitsal. Er moet nog een tube Bepanthen komen, en daar laat ik het verder bij...eerst maar 's kijken wat de kleine man kan verdragen op zijn huidje...

7. Die weer en wind creme heb ik ook, en ook zo'n pot met creme. Geloof dat het Tou Petit heet? Ruikt ook hartstikke lekker en heeft Storm ook geen last van. ;)

8. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Ik ben heel snel overgestapt op natusan na de geboorte van zoonlief.
    net als meerdere is hij allergisch voor zwitsal.
    Voor zijn billetjes sudocreme en billendoekjes lavendel eigenmerk kruidvat, die ruiken heerlijk.

9. Dorientje

Dorientje Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.385
    0
    0
    erembodegem
    Wij gebruiken alles van galenco...

10. WishfulDreaming

WishfulDreaming Fanatiek lid

24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    Natusan, die paarse met Lavendel...
    OOk hebben wij de babyshampoo van Galenco en de badcreme van Galenco. Iets duurder en bij de apotheek verkrijgbaar, maar erg zacht voor het huidje...

Ian kreeg uitslag en een rode huid van Zwitsal.

Deel Deze Pagina