Lodger bunker i.c.m. Maxi cosi mura???

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door FutureMama81, 6 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Wij hebben de Mura 3 binnengekregen en kregen daar de voetenzak bij ipv de reistas. Maar nu vind ik de voetenzak niet echt mooi. Zowel qua kleur als model niet. Vind het alleen wel heel leuk om het stuurtje van de mura te kunnen gebruiken. Kan dit in combinatie met de Lodger bunker?? Of kan je die alleen gebruiken zonder het stuurtje??

2. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Zonder stuurtje helaas. Met stuurtje zul je in principe altijd vast zitten aan een voetenzak die gesplitst aan de onderkant. Ik vond die voetenzak van de Mura ook echt ontzettend lelijk, niet comfortabel en ook niet bijzonder warm. :( Lodger ging echter prima in de Mura zonder stuurtje.......:)

3. FutureMama81

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Hmm jammer.. heb rondgekeken op internet en daar lees ik weer dat het wel mogelijk moet zijn

Van kieskeurig:

weet iemand of de Bunker (voetenzak) van Lodger in de wandelwagen past?
    Reactie:
    sonnie25
    02-04-2009 Ja, hoor dat kan. Heb ik zelf ook. De flappen vouw ik dan zelf mee op het stuurtje of ik laat het stuurtje eraf (als het zo koud is dat de zak dicht moet, dan houden ze nl. ook het stuurtje niet vast). Natuurlijk kan je het stuurtje ook buiten de zak laten, maar dan sluit het allemaal niet zo mooi aan. Reactie:
    skippie
    15-03-2009 Ja hoor, de bunker past prima.
    Wij hebben zelf ook een Mura met lodger bunker. Als je de bunker erin doet, moet je wel even het stuurtje eraf halen, als de bunker erin zit, klik je het stuurtje er zo weer op.

Naja ik zie het wel. Vind die voetenzak van de mura 3 keer niks. Saaie kleur en wil eigenlijk wel graag iets met roze voor ons meiske :)

4. misa

misa Niet meer actief

Misschien is het een idee om het in de winkel uit te proberen?

Liefs

5. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    Ik heb het net even geprobeerd en je kunt de Bunker ook i.c.m. met het stuurtje gebruiken. Het heeft alleen niet zoveel nut omdat je kindje 'helemaal' in de bunker zit, ook z'n handjes. Maar je kunt hem wel zo vast doen dat je kindje het stuurtje kan vasthouden. De voeten/benen zijn zowiezo altijd bedekt (wel handig met een voetenzak :D). Succes!

6. Mamajuf

Mamajuf Fanatiek lid

22 apr 2009
    1.213
    0
    36
    peuterjuf
    Noord Nederland
    wij hebben de mura 4 zonder voetenzak. Ik vond die ook niet mooi.

Als onze uk in de wandelwagen kan zitten willen wij ook graag een lodger Bunker kopen en als het kouder wordt ben ik van plan om een skibroekje te kopen voor het geval de uk kan lopen, dan kan je het stuurtje ook weer gebruiken.

7. FutureMama81

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Ok thanks meiden!

Deel Deze Pagina