hallo dames, ik heb vier weken gelden een echo gehad, was toen rond de zes weken zw. maar daarop was nog niet zoveel te zien. wel verdikt vlies en na wat duwen en plassen tussendoor dacht ze iets te zien maar het kon nog alle kanten op... minder lang zwanger dus. vier weken wachten en dan weer echo en krijgen we meteen ons behandelplan in verband met erfelijke ziekte. nog een dik uur en dan is het zover..... ben zo zenuwachtig... heb geen buikpijn ofbloedvlies gehad dus hoop zo op goed nieuws maar ergens kraagt er iets zo van reken maar op niets.................. ga maar vragen of ze eerst de echo doen... de rest van het verhaal komt daarna wel... stom he.,. dat je zo verschrikkelijk zenuwachtig kan zijn.......\ groetjes m
hoi zo stom is dat niet zenuwachtig zijn, het gaat toch om iets moois, ik ben vandaag 12 weken en vanmorgen geweest ik was ook super nerveus ik hoop en duim voor je dat je hetzelfde goede nieuws krijgt als ik succes en ik ga straks nog even op de site kijken hoe het is afgelopen spinnekop
hallo dames, helaas... mijn voorgevoel was juist... het vruchtje is gestopt rond vijf weken.. zou nu tien-elf weken zwanger moeten zijn.. aanstaande dinsdag curretage... wat balen zeg... we zijn nu erg verdrietig, maar ben wel erg blij dat het niet nog weken afwachten is... badankt voor al jullie lieve reacties liefs m
Ach meid, wat naar zeg. Ook al heb je een voorgevoel, het slaat toch even de grond onder je voeten weg. Heel veel sterkte aanstaande dinsdag en met de verwerking!