Hoi dames, Ik heb 4 okt een afspraak voor een 3d/4d pretecho bij babyview in Oosterwolde! Ben wel benieuwd naar jullie ervaringen en of het goed bevallen is! Hoeveel foto's krijg je enz. En hoeveel mensen mogen er mee? Mijn 20 weken echo werd echt afgeraffeld, was binnen 10 min weer weg en was helemaal niet leuk kreeg ook maar 1 foto! Het is geen pretecho dat weet ik maar toch hoort 2o weken echo ook leuk te zijn! Hoop echt dat het dit keer heel mooi zal zijn en ze de tijd voor ons nemen...
Hoi Rowena, Ik ben met ruim 24 weken ook voor een 3D/4D-echo bij Babyview in Oosterwolde geweest. Ik vond het een hele leuke vrouw, er werd uitgebreid de tijd genomen en veel uitgelegd. Hoeveel foto's je krijgt, hangt er vanaf wat je zelf wilt. Wij hadden het pakket van 100,-. Dan krijg je een dvd, de hele echo wordt dan opgenomen. Je krijgt ook een cd-rom mee waar foto's en korte filmpjes op staan. Van die korte filmpjes kun je zelf ook weer foto's maken (door het filmpje op een bepaald moment stop te zetten, print-screen en dan het beeld naar Paint kopiëren en dan opslaan als Jpeg-bestand). Ook werden er een aantal foto's zowel in zwart-wit als in kleur afgebeeld. Je mag best een paar mensen meenemen, mits het niet een hele kamer vol is. Het is mij erg goed bevallen daar, zeker een aanrader! Veel plezier!
ik heb daar ook een pretecho laten maken en ze neemt er echt de tijd voor! Meld haar ook dat je 20 weken echo is afgerafeld en dat er niet overal serieus naar gekeken is zodat ze overal goed naar kijkt! We hebben ook een hele mooie dvd en meerdere echo's in kleur en in zwart/wit.