Dag dames, Vorige week vrijdag heb ik een bus nutrilon pepti gekocht bij het kruidvat in deurne, nu kom ik er net tot mijn grote schrik achter dat die al 5 maanden over de datum is ! Ik heb mijn zoontje dus een week overdatum voeding gegeven , dat verklaart dus ook waarom hij zoveel krampjes en diarree had de afgelopen week. Ik heb gelukkig nog wel een bus die wel goed is. Je gaat er toch vanuit als je iets koopt dat dat gewoon goed is, en zeker voor een baby! Maar wat voel ik me stom zeg! Wat zal ik doen? Het hoofdkantoor van kruidvat bellen? of terug gaan naar de desbetreffende winkel?
Dat is heel slecht van de winkel in elk geval, dat ze dat pak nog in de winkel hadden staan! Als je de bon nog hebt, kan je er zeker mee terug gaan naar de winkel, maar als je de bon niet meer hebt, zullen ze er denk ik wel weinig mee doen... Zou je wel nog het hoofdkantoor kunnen bellen ja. Misschien krijg je je geld niet terug, maar je kan wel duidelijk maken dat je verwacht dat ze die data beter in de gaten houden (5 maanden is toch al een beste tijd!) Je gaat er toch in elk geval van uit dat als je het in de winkel koopt, het nog niet over datum is, moet je ook vanuit kunnen gaan (officieel mag het dan ook helemaal niet meer verkocht worden... is niet voor niets dat je in de meeste supermarkten vaak afgeprijsde artikelen tegenkomt, die tegen de houdbaarheisdatum aanzitten) Maar zou dus zeker wel in elk geval bij de winkel en/of het hoofdkantoor aangeven dat je het héél slecht vindt dat dat pak nog in de schappen lag!
Het is net wat Jvtje zegt, zonder bon zullen ze in de winkel weinig doen, tenzij je naar het schap toe loopt en er staan nog meer van die potten, lijkt mij genoeg bewijs. Maar als ze er niets mee doen gewoon contact opnemen met het hoofdkantoor, om je geld (en welicht wat extra's) terug te krijgen maar er ook voor te zorgen dat ze beter hierop letten. Want dit is toch wel kwalijk hoor...
Ik zou zeker even een bezoekje brengen aan de kruidvat! Maar ook de fabrikant van de babyvoeding bellen, dat Kruidvat slecht omspringt met hun producten. 5 Maanden is wel heel erg.
Ook zonder bon heb je best kans dat het Kruidvat zich rot schrikt en je een tegemoedkoming biedt. Het is toch niet zo raar dat je van zo'n product het bonnetje weggooit. Gewoon doen. En anders door naar het hoofdkantoor, inderdaad.
Ik zou gewoon even terug gaan naar het Kruidvat en daar je verhaal doen. Wie weet hebben ze er wel meer klachten over gehad, dat het over datum was. En ik zou er ook bij vertellen dat je zoontje er van aan de diarree was. Wie weet geven ze je dan ook een schadevergoeding. Ik vind niet dat je bij zoiets een bon nodig hebt. En van dit soort winkels gooi ik zelf altijd bonnetjes weg.... Ik zou wel even die verpakking meenemen naar Kruidvat zodat je het kunt aantonen... Echt slecht van Kruidvat.
ik zou zeker teruggaan. het is niet even een weekje over datum maar 5 maanden. ook zonder bon zou ik het als winkel zeer serieus nemen, helemaal als het om babyvoeding gaat. Ik hoop dat de Kruidvat daar ook zo over denkt.
Net even laten horen aan mijn man. Zelfs hij werd een beetje boos en zei "Gelijk werk van maken, Nutrilon en Kruidvat bellen" Bon of geen bon, het is een product wat je gelijk moet gaan gebruiken en je geen jaar in de kast laat staan. Vooral ook omdat je kindje er ziek van is geworden. Werk aan de winkel dus!
Ik kom ook altijd daar zou het ook melden hoor zeg gewoon dat je geen bonnetje hebt gekregen. Niet normaal dat het 5 maanden over de datum is hoor.
ben benieuwd. heb wel gelijk geleerd hiervan. Kijk nu voortaan naar de datum op de verpakking van voeding en de aankomende potjes!
Hoi Michelle, Je hebt je topic ook geplaatst in baby en dreumes. Dubbel posten is niet toegestaan, daarom doe ik dit topic op slot. Elvira