Mijn dochter staat in de Mijn geheim!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Ellen291982, 11 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Er zullen misschien meiden zijn die het verhaal van Emma kennen (ook daarom zet ik dit hier neer).
    Emma staat in de Mijn geheim zomerspecial, ik ben heel tevreden over het verhaal. Ze hebben de blogs genomen (en wat aangepast) die ik op Emma haar hyvespagina heb geschreven.
    Dus mochten er meiden zijn die dit blad lezen dan hoor ik graag wat jullie van het verhaal vonden.

2. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Maar ik ken het verhaal van Emma helemaal niet ;)?

3. MissT

MissT Niet meer actief

Ik ken het verhaal ook niet....? :(

4. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ik ook niet ;)

Maar wat grappig. Ik heb me altijd al eens afgevraagd hoe mijn geheim aan de verhalen komt en in hoeverre ze waar zijn. Overigens is het alweer jaren geleden dat ik dit blad las. Mijn moeder was er vroeger verslaafd aan (waardoor ik ze als kind al las).

5. Butterfly03

Butterfly03 Niet meer actief

oo ik heb de zomerspecial toevallig gekocht vandaag :D

*Als ik het gelzen heb zeg ik het wel even:D

6. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Ga gauw lezen;)

7. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Oo, de zomerspecial moet ik nog wel even halen, want die zit niet in onze leesmap.
    Ben benieuwd naar je verhaal!

Ik heb zelf trouwens ook regelmatig in de MG gestaan. oa met een verhaal over mijn ex en later ben ik 'vliegende keep' geworden bij het panelverhaal. (Als er een panellid uitvalt en ze zitten omhoog mag ik binnen een dag een reactie tikken. :p)

Bij mijn weten zijn de verhalen inderdaad echt dus...

Maar, in het begin, toen ze het concept net overgenomen hadden uit -geloof ik- Amerika, hebben ze verhalen vertaald en nog iets later ook wel zelf geschreven. Na verloop van tijd druppelden er echte verhalen binnen.

8. mila2008

mila2008 Bekend lid

12 jun 2009
    628
    0
    0
    dacht eigenlijk dat mijn geheim allemaal verzonnen was, niet blijkbaar..

9. Butterfly03

Butterfly03 Niet meer actief

Ik heb het gelezen.(had eigenlijk nog nooit van deze aandoening gehoord.)
    Sommige stukjes lijkt het net of je dochtertje het heeft geschreven leuk!:D
    En wat ziet ze er toch schattig uit! Vond het wel erg om haar in de schelp te zien..:(

Wel heftig wat jullie hebben meegemaakt,veel ziekenhuis bezoeken,operaties enz.
    Maar gelukkig gaat het nu beter en kan ze haar vinger bewegen.

Ik hoop dat ze snel haar arm en handje weer goed kan gebruiken en dat alles vanaf nu alleen maar beter wordt.;)

10. Ellen291982

wat leuk om te weten dat ze eerst verhalen uit Amerika overtypten. Ik dacht altijd dat de verhalen echt waren. Nu zijn de verhalen ook wel echt (die van mij in iedergeval wel)

Even voor de meiden die niet weten wat er met Emma is. Ik heb een zware bevalling gehad en op het laatst moest Emma met de vacuum gehaald worden. Ze zat vast met haar armpje, doordat ze zo hard moesten trekken zijn er zenuwen uit de ruggenmerg getrokken waardoor ze niks kan met haar armpje kan. Toen ze 4 maanden oud was is Emma geopereerd aan haar armpje om de zenuwen met andere zenuwen te verbinden. Nu is het afwachten omdat zenuwen maar heel langzaam groeien en ze moeten dus naar elkaar groeien. Er gebeurd langzaam wat in haar armpje. Haar vingers bewegen heel licht, maar ze kan er nog niks mee. Haar armpje zal helaas nooit worden zoals een normaal armpje. de fijne motoriek zal ze niet kunnen (knippen, bijvoorbeeld beker uitlepelen). Het is soms moeilijk te zien dat ze niet met twee handjes kan spelen en dat ze bijvoorbeeld niet kruipt en zich niet op kan trekken *we hopen dat ze het laatste nog gaat doen later). met 1 hand zijn sommige dingen erg moeilijk. maar we zijn heel erg trots op onze kleine meid, hoe ze zich door de operatie heeft geslagen. We moeten elke dag 4x per dag oefeningen met haar arm doen zodat de spieren niet vast komen te zitten en de boel soepel blijft. dit is niet fijn voor Emma. Ze huilt regelmatig.

11. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Ellen, je bent een kanjer meid!!!

Onwijs leuk dat ze in de MG staat.
    Je verhaal is mij natuurlijk bekend en alle lof naar jullie als ouders (4x per dag je meisje pijn doen lijkt me hartverscheurend). Het is moeilijk te behappen dat dit jullie wonder is overkomen.

erg fijn dat er aandacht voor is.

12. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Aggus, wat 'n ellende voor zo'n jong dinkske zeg!! Wat lijkt me dat moeilijk!!

13. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Vrienden van ons hebben vandaag de zomerspecial meegenomen (wij wonen in Frankrijk) dus als ik het gelezen heb....laat ik het je weten.

Vriendin vond het een mooi geschreven verhaal....vanuit jou en je dochter..

14. Ellen291982

@mijkeltje wat leuk dat je af en toe mag reageren. gebeurd dat nog vaak dan? Misschien heb ik je verhalen wel gelezen ik lees regelmatig de mg.

@butterfly wij zagen ook heel erg tegen de schelp op. Ik kan zeggen dat Emma sterker is geweest als wij. ze lachtte zelfs vaak in de tijd dat ze in het schelpje zat. Gelukkig maar.
    Wij kenden de aandoening ook niet totdat Emma geboren was.

@ilse dank je wel meid! ik vind je steun altijd heel erg fijn.
    de oefeningen zijn ook vervelend, maar we zien gelukkig dat het ook goed doet en dat we het niet voor niks doen, daarom houden we het vol.

15. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Jeetje meid, wat een vreselijk verhaal, ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik erop moet zeggen. Een dikke knuffel die krijg je van me en je kleine dappere meis ook natuurlijk. Het eerste wat in me opkomt is, hoe hebben ze in vredesnaam zo hard kunnen trekken ? wat een stelletje ******* :x

16. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    En ze heeft zeker met stip mijn stem gekregen bij de baby vd maand verkiezing!
    Wat een plaatje.....:)

17. Ellen291982

dank je wel meid. fijn dat je het hebt willen lezen. ja het is er helaas hard aan toegegaan wat ik ook nog steeds erg moeilijk vind.

18. Ellen291982

ooh dank je wel meid! wat lief van je:)

19. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Ellen,

Wat een heftig verhaal zeg! Heel veel sterkte en succes met de revalidatie.
    Ik heb ook op Emma gestemd omdat ik het een hele mooie foto vind en prinses Emma staat er ook heel leuk op :D

(Ik lees MG niet dus ik kan je helaas geen feedback geven)

20. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Lieverd wat fijn voor jullie. Emma heeft ook mijn stem deze maand ;)

Knuff voor jullie

Deel Deze Pagina