Babyvoeding 5 maanden over datum!!!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Michelle89, Jun 13, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

Jul 13, 2005
    15,340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    nog heel even off-topic :).....volgens mij kan je het vergoed krijgen als koemelkallergie bewezen is. En dan is het nog afhankelijk van je eigen verzekering. Maar proberen kan altijd ;)

2. noa307

noa307 Fanatiek lid

Aug 12, 2008
    2,787
    0
    0
    inderdaad bellen!!! ik heb gehad met friso gekocht bij de ah. ik kreeg van hun een nieuw pak en kreeg excuus aangeboden en het mag niet gebeuren, maar waarschijnlijk hadde ze niet de oudere naar voren gehaald en de nieuwe datum achtergezet.
    en van de friso kreeg ik ook een pak en werd er melding van gemaakt.

3. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik had je topic gelezen in de lounge volgens mij. ik ben heel benieuwd of je al langs bent geweest of hebt gebeld en of ze je serieus namen. Ik had het vandaag met mijn man er nog over dat het zo erg is dat het gewoon 5 maanden over datum was. En zo sneu dat je kindje er ziek van is geworden.

4. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

TS, heb je al gebeld?
    Ik ben zeer benieuwd hoe mijn collega's dit hebben opgelost!

5. Michelle89

Michelle89 Bekend lid

Sep 20, 2009
    924
    0
    0
    Deurne (NB)
    Sorry dames dat ik nu pas reageer, druk druk druk! , Ik heb maandagmiddag gebeld, en heb het aankoopbedrag terug gekregen, en van het hoofdkantoor van kruidvat krijgen we een tegoedbon van 50 euro en een klein presentje voor ons zoontje.
    Had ik niet verwacht, vind het wel een nette tegenmoetkoming.

6. Gentle

Gentle VIP lid

Oct 10, 2007
    6,979
    1
    36
    Overijssel
    Vind ik ook keurig afgehandeld! Blijft een schande, maar dat geven ze gelukkig ook wel toe!

7. Michelle89

Michelle89 Bekend lid

Sep 20, 2009
    924
    0
    0
    Deurne (NB)
    En zonder aankoopbon trouwens!!

8. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

hele nette reactie, had je nutrilon al gebeld voor de reactie van je zoontje??

9. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

tja dat is het minste wat ze kunnen doen. Hiermee hopen ze dat het niet bekend word!
    Kennelijk heeft dat filiaal het THT beheer niet onder controle. Kijk, een week over datum is ook niet goed maar 5 mnd is wel heel erg!

10. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

hebben ze netjes gedaan. Valt mij ook heel erg mee!

11. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

Feb 19, 2008
    3,365
    0
    36
    essen
    goed van je dat je ermee terug gegaan bent! en goed van je dat het jou is opgevallen! ik werk zelf in een supermarkt een daar moeten wij inderdaad ook alle nieuwe leveringen achteraan zetten en de vorige levering, het geen wat dus al in de rekken staat, naar voor halen...

nu slaan wij ook wel eens wat per ongeluk over maar met babyvoeding zijn wij toch extra voorzichtig, het kan natuurlijk altijd dat er wat blijft staan maar 5 maanden vind ik wel heel erg veel :S

ook is het zo dat als je een levering krijgt het meestal (en zeker bij melkpoeder) nog maanden goed hoort te zijn... net als met een pak koeken of snoep, dat vervalt ook niet binnen een week...

ze hebben het iig wel netjes afgehandeld, en mss gelijk een les voor ons allen om dat soort dingen gewoon even na te kijken :)

12. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    4,362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Ik vind het inderdaad netjes en klantvriendelijk opgelost.

Share This Page