Wordt het een keer beter?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Tonneke, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Pffffff heb al meerdere topics geschreven over mijn zoontje. We moeten om 12:00 eerst naar de neuroloog en morgen naar de KNO arts. Hij is weer ziek helaas. Constant zit hij aan zijn oren en achterhoofd en het groene snot komt overal vandaan. Ik merk aan zijn gedrag dat hij echt niet lekker is. De huisarts gebeld maar die wilde dat ik eerst overleg had met de kinderarts. Die zou terugbellen maar wacht alweer 2 uur.

Hij huilt nu constant en mag hem niet alleen laten. Ben zelf ook niet lekker en maak me zorgen over me zwangerschap. Ben constant in de weer in het ziekenhuis en heb nooit echt een moment voor mezelf. En als ik dat dan al heb (ga soms wel eens thuiswerken) dan spookt er nog van alles door me hoofd. Heb een half jaar contract en ben dus nog niet zeker dat ik mag blijven.

Er heerst nu ook de waterpokken op het kdv en over 1,5 week vieren we zijn verjaardag, ben nu bang dat als hij de waterpokken krijgt niemand op zijn verjaardag kan komen (meeste zijn kindjes met dezelfde leeftijd).

Komt er ooit een tijd dat het rustig is en dan niet voor 1,5 week maar echt voor een paar maanden ofzo?

2. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    tja meid wie zal het zeggen.

Ik hoop voor je dat het een keer rustiger word en beter natuurlijk.
    Lijkt me niets dat heen en weer gedoe en zo vaak ziek.

Succes en sterkte...

3. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ik hoop dat het snel beter gaat!

4. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Ahhh ik hoop voor jullie dat er snel een tijd aankomt dat je lekker kunt gaan genieten!
    Want er niets aan als het niet lekker gaat met je kindje! Kan erover meepraten!
    Ook ik ben weer bang dat er oorontsteking aan zit te komen, blegh...Word er soms doodmoe van..

Maar we zullen door gaan!
    Veel sterkte
    en een dikke knuf van deze kant

5. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

meid wat sneu voor jullie. Ik hoop dat er snel een betere tijd komt en dat het wat rustiger word aan jullie kant.

sterkte

Deel Deze Pagina