hoihoi Ik ben verder nog nooit naar centerparks geweest, nu kreeg ik deze aanbieding, net als ik stiekem vrij heb genomen voor ons gezin. Wil onze trouwdagkado een midweek weggaan. Nu kreeg ik deze aanbieding. Is het echt goedkoop? is er vaak nog meer aanbiedingen? Is het leuk park? Wie kan me helpen, want is vandaag beslissen en eigelijk heb ik er nog niet over nagedacht (vrijdag pas vrijgenomen die week voor mij en mijn man). ActievandeDag.nl | Nergens zo voordelig. gr brenda
is echt goedkoop het park ken ik alleen niet. nromale prijzen in de aanbieding bij cp zijn vaak rond de 300 euro
Is idd niet duur!!! Dit is wel een park wat pas weer centerparcs is geworden! Was eerst sunparks (zuster onderneming van CP!)
ik ken het park wel. Ik vind het nogal tegenvallen. We zijn er vorig jaar geweest. Toen was het nog van sunparks. Ik vind er veel achterstallig onderhoud. en er was niet veel te doen. Ik weet niet hoe het nu is. Kun je geen mysterie boeking doen? is ook goedkoop. Dit doen wij meestal.
Mysterie is NL of Belgie. Dit park was vorig jaar van Sunparks en daarvoor ook van CP en heette toen Loohorst. Is op zich best een leuk park,maar idd wat gedateerd.
Ik heb even voor je gekeken, normaal kost het in dat weekend 339 euro. Dus de prijs is wel aantrekkelijk. Comfort is wel simpel. Ik wil minstens vip bij cp. Wel een leuk idee van jou!
En wat heb je besloten?? mystery centerparcs vinden wij altijd erg fijn, gaat via bungalows.nl link:Center Parcs Mystery Park - Bungalows.nl Scheelt een hoop kosten en met hele kleine kids, maakt het eigenlijk niet uit naar welk park je gaat.
hoihoi ik heb toch maar niet geboekt, ik ga toch maar voor een lastminute via de verrassingspark of vakantieveiling ofzo. we hebben een week vrij, dus mag lang weekend zijn of midweek of week. thanks voor de reacties
ik heb nog wel een 40% kortingscode liggen voor center parcs. Vaak krijg je die ook als je via prenatal boekt... wij vinden cp heerlijk, lekker makkelijk alles in het huisje aanwezig en de kids kunnen er heeeeerlijk zwemmen,je kan wandelen, er is een kinderboerderij En als je kids slapen kan je lekker buiten met een boekje zitten, of een filmpie kijken. Wij vermaken ons altijd wel, terwijl we eerst altijd ver weg gingen op vakantie.