baby heeft een 'vreemde' gewoonte

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jonon, 20 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jonon

Jonon Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.319
    0
    0
    In m'n huuske
    Onze kleine dame heeft een 'vreemde' gewoonte.

Als ze in haar eetstoel zit (met tafelblad) mag er niets op de tafel liggen. Als we een speeltje op het blad leggen MOET het er vanaf.

Zit ze in de autostoel en er ligt een speeltje/doek e.d. op haar schoot MOET het van haar schoot. Het mag dan ook niet op de rand van de stoel liggen, nee, het moet echt weg zijn.

Ze heeft van Fisher Price een emmertje waar vormpjes in kunnen. Zodra wij daar iets in doen MOET alles er weer uit. Ook als ze ergens anders mee aan het spelen is, en ze ziet dat wij iets in dat emmertje doen, dan kruipt ze er naar toe en haalt ze het eruit.

Wie herkent dit. Vind het toch wel een vreemde gewoonte.
    Ik maak mij geen zorgen, maar ben wel benieuwd of jullie het herkennen.

2. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Zo vreemd is dat nu toch niet? Mijn dochter doet dat alleszins ook. Ze ontdekken de zwaartekracht, het feit dat dingen kunnen bewegen, en ze testen alles uit... Ik zou me daar nu eigenlijk echt geen zorgen in maken hoor. Baby's doen wel gekkere dingen op hun zoektocht naar nieuwe dingen ;)

3. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ik zie dat je meisje maagd van horoscoop is. Misschien heeft het daar iets mee te maken, ik ben ook maagd en die zijn heel ordelijk (soms maniakaal, haha)
    Nee, serieus, ik weet het niet, maar ik denk dat het niet zo erg is eerlijk gezegd.

4. Jonon

Jonon Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.319
    0
    0
    In m'n huuske
    @Shakes; maak mij ook geen zorgen. Maar vind het vreemd om te zien dat alles weg moet. Het mag ook echt niet meer zichtbaar zijn. Het moet echt uit het zicht. Het is wel heel grappig om te zien hoor.

@podiki25; Ja haar horoscoop is maagd. Ikzelf ben ook maagd. Dus ik weet hoe ordelijk maagden kunnen zijn.

Bedankt voor jullie reacties.

Hebben jullie kinderen 'rare' gewoontes?

5. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

#5 MMarianne, 20 aug 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 aug 2013
    Hier mag er niks op de salontafel liggen, afstandsbediening en mobiel geeft ie altijd aan mij...zeg dat ie het daar mag laten liggen maar zeg ook dankjewel, ben allang blij dat ie er dan niet mee gooit ;):D

6. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Sorry ik had het verkeerd gelezen, ik dacht dat je je wél zorgen maakte :)

Mijn dochter van 11 maand gaat 1 dag per week naar mijn mama. Ze heeft daar het hele gelijkvloers om te spelen, maar in de voormiddag wil ze ab-so-luut niet spelen in de living, alleen in de veranda. In de namiddag net andersom. Dat gaat zo winter en zomer, goed weer of slecht, goed geslapen of niet.... We snappen echt niet wat haar 'probleem' is, maar goed, zij beslist dus waar ze speelt :D

7. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Onze dame geeft als ze klaar is met eten haar bord weg. Specifiek aan een persoon. Meestal papa, soms mama en als ze er zijn, opa, oma of een anders familielid.

Evenzo met met kadootjes uitpakken, ze scheurt het papier eraf en iemand moet dat dan vasthouden. Nouja, niet zomaar iemand dus.

Ze wordt ook echt boos als het niet zo gaat, hihihi. Ach, alles beter dan dat het eten en de losse papiertjes door de lucht gaan.

8. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Is inderdaad niet heel vreemd hoor, mijn zoon wil nog steeds geen kruimels oid op zijn blad hebben, en vormenstoof wordt nog dagelijks leeg gegooid en weer gevuld. Ligt zijn kleed niet recht piept hij net zo lang tot het goed gelegd wordt (bijv een vouw erin of punt omgeslagen).. Dus Tsja,,

9. Linda1984

Linda1984 Niet meer actief

hier precies tegenovergesteld: als het tafelblad schoon en leeg is moet en zal er geknoeid worden zodat ze dat eens goed kunnen uitsmeren :) en als hij al vies is kunnen ze opeens wel netjes eten;)

Met speelgoed hebben ze hier ook hun trekjes; alles wat ik opruim moet gelijk weer gepakt worden. Ik vind het wel komisch:D

10. Jonon

Jonon Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.319
    0
    0
    In m'n huuske
    Het is heel komisch. Zo klein als ze zijn en dan al hun eigenaardigheden.

11. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk

Heeel herkenbaar vooral dat extra uitsmeren;)

12. mamavansam

mamavansam Actief lid

27 mei 2013
    143
    0
    16
    Hier wordt ook alles van het blad van de kinderstoel geveegd. Eten, speelgoed, whatever!

13. Jedine

Jedine Bekend lid

2 okt 2012
    899
    38
    28
    NB
    Ik vliegt ook alles van tafel af en ook in de auto gooit ze haar speeltjes langs dr stoel...
    En t leukste is als mama of papa t oppakt en teruggeeft haha

Deel Deze Pagina