HELP... behang babykamer. Welke kiezen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door sidmick, 19 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.798
    4.181
    113
  2. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    ik zou voor die met de fijne streepjes gaan :)
    hou zelf van rustige muren dus wij hebben effen muren en dan gewoon decoraties geplaatst ipv druk behang , kan je nog makkelijker afwisselen ook :p

3. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Persoonlijk zou ik de andere muur in 1 kleur laten.

4. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ik zou ook voor de smalle streepjes gaan.. Dat ziet er denk ik bijna uit als 1 kleur en anders is ht echt te druk..

Laatst had hier iemand bij 'show je babykamer' ook dat sterren behang maar dan in lime groen en moet zeggen dat ik dat al heel druk vond

5. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Ik vind de 2e streep wel erg leuk (de dikkere streep). Alleen zou ik niet beide muren doen ermee, dat lijkt me erg druk worden.

6. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Mee eens, dat behang met die sterren is al druk genoeg.

7. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.798
    4.181
    113
    Dat valt reuze mee omdat we t afwisselen met witte banen.
    Heb wel aan uni zitten denken maar donkerblauw word te donker, wit te saai.
    DIe fijne streepjes lijken inderdaad bijna uni zoals iemand hier al zei maar is toch net even een tintje.
    Denk dat t idd die fijne streep word.
    We hebben een witte vloer en witte meubels dus de kamer kan wel wat hebben.

8. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.798
    4.181
    113
  9. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Maar donkerblauw is toch veel donkerder en dus meer aanwezig? Houd niet van lime groen dus vind zowiezo die blauwe een stuk mooier en 1 muur is al heel anders maar zou dan niet die tweede van je keuzes erbij doen ;)

Ben benieuwd hoe het kamertje eruit ziet als het klaar is! Ik denk dat hij heel mooi wordt zoals je beschrijft! Houd ook van sterren maar ik heb met accesoires gewerkt..

10. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.798
    4.181
    113
    Ik vind persoonlijk die blauwe rustiger qua kleur. Niet zo heftig.
    En het word idd 1 hele muur (en een tweede kleinere muur maar die word onderbroken door 2 hele grote ramen en gordijnen etc dus daar zie je niet veel van. De kamer is 5*5.5 dus behoorlijk ruim.
    In combinatie met die witte vloer en witte meubels heeft de kamer juist wel wat kleur nodig anders word het flets en saai.
    Als t eenmaal klaar is zal ik een foto's plaatsen in de kamer topic.

11. Maloutje

Maloutje Bekend lid

30 okt 2010
    620
    0
    0
    Brabant
    Ik zou voor de smallere streepjes gaan, lijkt me iets rustiger. Je hebt de sterren al als blikvanger, denk dat die andere erbij te druk wordt...

12. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    ik ook.

Vind het 2e behang leuker, maar idd veel te druk bij de sterren..

13. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Wij hebben de sterren met limegroen, afgewisseld met ecru kleurige banen. Dus één baan sterren en dan weer één baan ecru. Dit hebben we op één lange muur en de overige muren hebben we gewoon ecrukleurig gelaten. De kamer is ongeveer 18m2. Het lijkt echt ontzettend mooi en het is helemaal niet druk. Wij hebben er een donkergrijze vloer en donkergrijze gordijnen bij.

Wij zijn er ontzettend blij mee en alleen maar ontzettend leuke reacties op gehad ;)

14. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Sidmick, wat grappig wij hebben voor hetzelfde behang gekeken, maar we willen liever een wat lichter blauw (ijsblauw) en die hebben ze niet in het assortiment.

Ik zou voor het eerste behang gaan met de dunne streepjes. Zeker als je het combineert met wit

Succes met kiezen :)

Deel Deze Pagina