Wie kijkt met mij mee? Ik ben zo aan de twijfel. We krijgen in de babykamer dit behang: Keek-a-boo 114630 | Esta Keek-a-boo | behangwebwinkel.nl Dat komt op 2 wanden, om en om met een witte baan. Nu heb ik 2 opties voor de overige 2 wanden. Nl: Keek-a-boo 114614 | Esta Keek-a-boo | behangwebwinkel.nl Of Keek-a-boo 114625 | Esta Keek-a-boo | behangwebwinkel.nl Wat zouden jullie doen? Ben al snel bang dat t te druk word
ik zou voor die met de fijne streepjes gaan hou zelf van rustige muren dus wij hebben effen muren en dan gewoon decoraties geplaatst ipv druk behang , kan je nog makkelijker afwisselen ook
Ik zou ook voor de smalle streepjes gaan.. Dat ziet er denk ik bijna uit als 1 kleur en anders is ht echt te druk.. Laatst had hier iemand bij 'show je babykamer' ook dat sterren behang maar dan in lime groen en moet zeggen dat ik dat al heel druk vond
Ik vind de 2e streep wel erg leuk (de dikkere streep). Alleen zou ik niet beide muren doen ermee, dat lijkt me erg druk worden.
Dat valt reuze mee omdat we t afwisselen met witte banen. Heb wel aan uni zitten denken maar donkerblauw word te donker, wit te saai. DIe fijne streepjes lijken inderdaad bijna uni zoals iemand hier al zei maar is toch net even een tintje. Denk dat t idd die fijne streep word. We hebben een witte vloer en witte meubels dus de kamer kan wel wat hebben.
Kijk hier dan maar eens.. http://www.zwangerschapspagina.nl/de-babyuitzet/35778-show-babykamer-408.html
Ja maar dat is de groene, die is een stuk heftiger door de felle kleur vind ik. Onze kamer is ook veel lichter en groter dus die kan best een wat "levendigere" muur hebben
Maar donkerblauw is toch veel donkerder en dus meer aanwezig? Houd niet van lime groen dus vind zowiezo die blauwe een stuk mooier en 1 muur is al heel anders maar zou dan niet die tweede van je keuzes erbij doen Ben benieuwd hoe het kamertje eruit ziet als het klaar is! Ik denk dat hij heel mooi wordt zoals je beschrijft! Houd ook van sterren maar ik heb met accesoires gewerkt..
Ik vind persoonlijk die blauwe rustiger qua kleur. Niet zo heftig. En het word idd 1 hele muur (en een tweede kleinere muur maar die word onderbroken door 2 hele grote ramen en gordijnen etc dus daar zie je niet veel van. De kamer is 5*5.5 dus behoorlijk ruim. In combinatie met die witte vloer en witte meubels heeft de kamer juist wel wat kleur nodig anders word het flets en saai. Als t eenmaal klaar is zal ik een foto's plaatsen in de kamer topic.
Ik zou voor de smallere streepjes gaan, lijkt me iets rustiger. Je hebt de sterren al als blikvanger, denk dat die andere erbij te druk wordt...
Wij hebben de sterren met limegroen, afgewisseld met ecru kleurige banen. Dus één baan sterren en dan weer één baan ecru. Dit hebben we op één lange muur en de overige muren hebben we gewoon ecrukleurig gelaten. De kamer is ongeveer 18m2. Het lijkt echt ontzettend mooi en het is helemaal niet druk. Wij hebben er een donkergrijze vloer en donkergrijze gordijnen bij. Wij zijn er ontzettend blij mee en alleen maar ontzettend leuke reacties op gehad
Sidmick, wat grappig wij hebben voor hetzelfde behang gekeken, maar we willen liever een wat lichter blauw (ijsblauw) en die hebben ze niet in het assortiment. Ik zou voor het eerste behang gaan met de dunne streepjes. Zeker als je het combineert met wit Succes met kiezen