Wij hebben er sinds gister een jackrussel bij van bijna 7 maanden oud,het gaat heel erg goed,ook samen met onze labrador van 3 jaar.. Ze zijn zo leuk samen,het zijn al echte vriendjes.. Alleen het probleem is(zeiden de vorige eigenaars) dat hij blaft als hun weg gingen..voor ons niet echt een probleem,ik werk weinig,en mn man die werkt wel de hele dag.. Hoe kan je een hond dat afleren?hij is natuurlijk al 7 maanden bijna.. Onze labrador die heeft nog nooit geblaft als wij weg gingen. We zijn echt helemaal happy met onze nieuwe baby haha,het is echt een knuffelbeestje,terwijl onze labrador echt niet bij ons komt liggen,dus echt een heel verschil
Gefeliciteerd! Wij hebben ook een jack russel van 7 mnd. Erg leuk lief enz. maar vooral ook druk en ondeugend. Onze lieve meid blaft tegen iedere hond die ze maar tegen komt. Vooral tegen grote zwarte honden En als ik bij school sta te wachten en een staat een andere hond, wordt ze helemaal wild. Net als laatst.. ik sta bij school krampachtig onze schat duidelijk te maken dat ze niet zo mag blaffen.. Zegt een vriendelijke meneer tegen mij, dat kan je vergeten hoor, als ze dat eenmaal doet zal ze het blijven doen Jammer maar helaas, toch kan ik het niet laten, het te blijven proberen, want het is zo´n klein hondje maar wat een geluid! Veel plezier met jullie nieuwe gezinslid, het zijn echt leuke hondjes. Groetjess
ik wete niet hoe je he afleert maar geniet lekker van jullie nieuwe gezinslid Goed dat het klikt met jullei andere hond. Dat is ook altijd nog afwachten natuurlijk.
wij geven altijd een snoepje oid als we weggaan en zeggen dan altijd tot zo zo terug. en dat gaat super. maar als nou net die ene keer de snoepjes op zijn en ik toch wegmoet ja dan blaft ze. Maar weet niet hgoelang....