Aankleedkussen van 80cm gezocht

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door AutumnGirl, 30 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AutumnGirl

AutumnGirl Actief lid

9 apr 2012
    198
    0
    0
    Huisvrouw
    Den Haag
    Ik ben bezig om de babykamer in te richten en ik ben op zoek naar een aankleedkussen van 80cm, weet iemand waar ik dat zou kunnen vinden? Ik ben niet op zoek naar iets wat superdeluxe is of van dure materialen, gewoon een eenvoudig en doelmatig aankleedkussen. En dan natuurlijk ook hoezen die er om heen passen!

2. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Is 80cm een afwijkende maat dan?
    Weet zo niet wat de normale maat is maar wij zijn erg tevreden over de bebe-jou waskussen.
    Mijn ouders hebben die van de hema en die volstaat ook prima..

3. AutumnGirl

AutumnGirl Actief lid

9 apr 2012
    198
    0
    0
    Huisvrouw
    Den Haag
    Ik zie overal aankleedkussens van 70cm bij 50cm. Aangezien mijn commode 80cm breed is leek het me wel handig om een exemplaar van 80cm te hebben of net iets breder, zodat het niet kan schuiven. Maar volgens mij zijn die er vrijwel niet.....

4. ivfje

ivfje Bekend lid

25 feb 2011
    719
    0
    0
    NULL
    NULL
  5. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Mn schoonzus heeft een aankleedkussen van kids impuls o.i.d. werkt echt super.. want op een gegeven moment is je kindje te lang voor het kussen. Weet niet precies hoe groot ie is, maar dat zal wel ergens te vinden zijn :)

6. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    bij babywalz koop je aankleedkussens van 80 bij 75, moet je commode wel diep genoeg zijn.
    dit is hier (DLD) de standaard maat, mijn man heeft een plank achter mn commode gemaakt, en ik zweer bij het grote aankleedkussen!

7. AutumnGirl

AutumnGirl Actief lid

9 apr 2012
    198
    0
    0
    Huisvrouw
    Den Haag
    Mijn commode is 80 bij 50 cm, dus niet zo diep dat ik een kussen kwijt kan van 80 bij 75. Maar die XXL kussens van 90 bij 55/60 steken daar maar een klein stukje op uit, en dat vind ik dus wel een goede optie! Ik denk dat ik waarschijnlijk voor zo'n XXL kussen ga, lekker op de groei! En ik vind ze er ook veel comfortabeler uitzien dan de standaard aankleedkussens van plastic!

8. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik ging ff kijken maar wat een prijzen! Mn dochter van bijna 2 is erg lang, draagt maat 98 en past nog van hoofd tot kont op het kussen, dus ik zie er ook niet zoveel meerwaarde van in? Buiten dat ze mooi zijn. Plastic is hier wel een vereiste, gister weer 's een luier die door hemd shirt en aankleedkussenhoes heen lekte, 't kussen was ook helemaal vies.

9. AutumnGirl

AutumnGirl Actief lid

9 apr 2012
    198
    0
    0
    Huisvrouw
    Den Haag
    Ik denk dat ik toch nog even verder moet gaan zoeken want dat XXL kussen is heel erg dik en mijn commode is van zichzelf al vrij hoog. Ik moet er nog wel bij kunnen..... Als iemand nog tips heeft hoor ik het graag, ondertussen zoek ik nog even verder!

10. ivfje

ivfje Bekend lid

25 feb 2011
    719
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je kan natuurlijk ook een matrasje op maat laten maken of zelf maken...

11. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Als het tegen het schuiven is dan gewoon een anti slib matje onder je aankleedkussen leggen. Heb ik ook gedaan ding gaat geen kant op...

12. ivfje

ivfje Bekend lid

25 feb 2011
    719
    0
    0
    NULL
    NULL
    #12 ivfje, 5 okt 2012
    Laatst bewerkt: 5 okt 2012
    Haha ben ik voor ons aankleedkussen beneden een hoes aan het maken blijkt ons kussen 80 cm lang te zijn! (60cm breed) Het is een aankleedkussen die op mn man werk werd gebruikt (zwembad) maar aan de naad losliet en we m daarom mee mochten nemen als extra kussen (kussen is wel wat harder dan de standaardkussens)... Ik zal ff kijken of ik de leverancier nog kan achterhalen

13. ivfje

ivfje Bekend lid

25 feb 2011
    719
    0
    0
    NULL
    NULL
    #13 ivfje, 5 okt 2012
    Laatst bewerkt: 5 okt 2012
    Badim.nl (wel bij proffesional kijken) of zwembadmaterialen.nl (ook onder proffesional), aquafitshop.nl voor de particulier(zoek op omkleedkussen) heeft m ook...
    De maten die ik op deze sites tegenkom is 80x50...

Deel Deze Pagina