Hallo, ik ben vanmorgen bij de huisarts geweest. Ik heb bloed laten prikken voor een zwangerschapstest. Hieronder zal ik het 'klachtenlijstje' plaatsen dat ik ook aan de huisarts heb gegeven. Kunnen jullie mij vertellen of het mogelijk is dat ik toch zwanger ben? Dankjewel! Cyclus: wk 11 ongesteld (startdatum: 12 maart) wk 13 ziek, daarna seks (pil deze maand niet netjes geslikt) wk 15 ongesteld wk 19 niet ongesteld (klein beetje oud bloed op de 1e dag) wk 23 heel klein beetje ongesteld Testen: wk 18 test predictor - wk 19 test huisarts - wk 23 test clearblue digitaal -, etos - (zondag en maandag getest) Klachten: - wk 16 t/m 19 misselijk, soms overgeven (vaak een uur na het in slaap vallen) - bollere buik, opgeblazen gevoel, geen gewichtstoename - meer slapen - vaker plassen - wk 19 jeukende tepels - v.a. wk 19 (?) grotere borsten (in week 22 heel duidelijk, scheelt iets minder dan een cup denk ik) - v.a. wk 22 gevoelig voor geuren (kokhalzen) - v.a. wk 22 duizelig - v.a. wk 22 slecht slapen (inslapen en doorslapen) - v.a. wk 22 rusteloze benen 's nachts - v.a. wk 23 pijn aan onderbuik, ook aan de 'flanken' (soort ongesteld, maar dan anders, lijkt ook een beetje op spierpijn) Nogmaals dank!
hoi Otje, zoals al heel vaak gezegd, het wel of niet hebben van klachten zegt niets over het al dan niet zwanger zijn. Als je negatieve testen hebt ben je niet zwanger helaas. Soms duurt het heel lang voor je ongesteld wordt, zeker als je graag zwanger wilt worden. Wacht de bloedtest van de huisarts maar af, maar ik verwacht niet dat daar iets uitkomt. Sterkte! Mirjam