Ik heb een paars slofjes en 2 opbergdozen. De slofjes vind ik wel erg klein vallen. Valerie zit in maat 74 en ze heeft echt kleine en smalle voetjes. Heb slofjes in maat 80/86 genomen, maar vond ze niet heel groot. Ze moet ze echt nu aan, want anders past ze ze straks niet meer Trouwens hier waren echt zeeeeeer weinig slofjes binnen gekomen. Ik was als eerste in de winkel, en er was maar 1 paar witte slofjes.
Ik ben ook geweest. Rompertjes, 2 x slofjes en het dekbedovertrekje (gebruik ik als lakentje in het campingbedje). Erg leuk, wel veel graaiende aso mensen... Slofjes vallen klein inderdaad!
hier was het witte badjesje in maat 68 al weg helaas. heb vandaag nog een boxpakje, vestje en nog een ander boxpakje gehaald. een van de boxpakjes is heel erg groot trouwens. Heb ze vergeleken met de pyamas en die is echt heel veel groter. kunnen we er wel langer mee doen haha.
Ik heb helemaal geen kleding gezien! Nou ja, ik heb de dingen die ik wilde hebben . Die slofjes vind ik wel lief hoor, vandaag bij mijn nichtje aangedaan maar daar pasten ze nog prima. Zelfde maat kleding heeft ze nu en volgens mij kan ze er nog een beetje in groeien.
ze hadden bij ons maar weinig schoentjes binnengekregen, vind ze wat kleiner uitvallen (of me meisje heeft grote voeten) vind de sokjes 6-12 maanden ook erg klein uitvallen hier hadden ze ook geen rompers binnen gekregen. voor de rest is hij geslaagd
de slofjes vallen idd érg klein, maar wel mooie pasvorm (niet van die uitvalslofjes) Nu nog even bedenken of ik ze houd of anders maar terugbreng, aangezien ze wel erg pas aan zijn...
Ik ga de slofjes toch maar terug brengen....vind ze wel erg aan de kleine kant. Dit was al de grootste maat, en me dochter heeft ook nog kleine smalle voetjes.
pyamas vallen niet groot dylarius zit net in 74 en de pyama past prima maar met een groeispurt is hij er gelijk uit.