Wie weet waar ik een leuke poster oid. kan vinden voor in de klas. Groep 6/7. De kinderen reageerden erg enthousiast maar vragen zich af hoe de baby er nu uit ziet ed. Nu heb ik wel allerlei babybladen waar info en plaatjes bij staan maar zonder dat ik die helemaal moet verknippen zoek ik een geschikte poster voor in de klas. Zonder al die moeder info en medische tips. Wie weet waar ik zo'n plaat kan vinden of heeft tips??
Wij bestellen altijd anatomieposters voor in de praktijk. Even op googlen, misschien zit er wat tussen
Niet helemaal van week tot week, http://getpregnant.org/wp-content/uploads/2008/11/baby-evolution-conception-to-birth-in-pink.jpg
ik had indertijd zo'n poster uit één van de tijdschriften gehaald die in een doos zat of die ik ergens bij gekregen had... Maarja.. welke dat geweest is? Daar was echt van week tot week het gewicht en de cm's te volgen en ook vrij veel plaatjes... en dan een kort stukje tekst. Erg leuk... Maarja, uit welk blad dat indertijd kwam (zat er tig keer opgevouwen in) ????