hier maandag om kwart voor 2 naar de winkel en ook de groene boxkleden al weg jammer hoor kon ook het peutersetje voor meisjes niet vinden verder wel goed ingeslagen hoor slab met mouwen schoentjes voedingsbh pyjama hoofddoekje luierbroekjes slaapzakken volgens mij was het dat wel xxxxxxxxxxxxxxxxx
Ik ben vandaag nog in de Wibra hier in Amersfoort geweest en de schappen lagen nog vol! Alleen de badjasjes, waar ik dus voor was gegaan, hadden ze niet meer . Valt het jullie trouwens ook op dat het elk jaar dezelfde spullen zijn? Zelfde kleuren, zelfde printjes.. Ik heb echt een flashback moment daar in de winkel
ik heb de projector ook gekocht, echt leuk is die En een boxkleed voor 5 euro, echt geen geld en je kan hem zelf wel wat opleuken als je een beetje creabea bent haha
Ik was er eerst ook hebberig van, Maar ik ben helemaal niet zwanger, Dat wil ik wel, maar dat kan nog even niet. Dus ik vermijd de Wibra maar even,
Heb twee weken geleden net voor 150,- nieuw beddengoed enzo gekocht bij babycentre hahahaha had ik dat! Maar heb er toch nog even van geprofiteerd hoor, met zulke kleine prijsjes kon ik nog eens wat extraatjes halen die ik anders als 'overbodig' had bestempeld.. Trouwens, ik was ook HEEL blij met de grote maten rompers die ze hadden! :-D :-D Rompers in maat 98 zijn haast niet te krijgen (standaard gaan ze maar tot 86/92) en ik heb er nu 6 voor 12,- gescoord! :-D :-D Goddank, want Yashyra heeft totaal geen gene (of benul van wat VIES is..) als het om haar pamper gaat..
Ze hebben ze idd standaard in het assortiment. Ik heb ze een maand 0f 4 geleden voor het eerst gezien.
Ik wilde ook graag de plafondprojector maar was al helemaal uitverkocht! Heeft iemand nog enig idee waar je hem kan halen (of heeft iemand er nog 1/2 over?) Zou er graag 2 willen hebben........ Alvast bedankt!
Ik ben gisteren ook even geweest. En hier (almelo) waren nog volop boxkleden. Ik heb er dan ook 2 meegenomen. En 2 rompertjes, een boxpakje en een pakje met los truitje eronder. Leuk!
ik heb veel rompers 98/104 en idd ook paar van hema.. de rest weet ik zo niet waar vandaan maar naar mijn idee zijn ze overal wel te krijgen