Wie heeft ze liggen en doet er niks mee? Ik hou me heel graag aanbevolen.. misschien kunnen we iets ruilen
Ik heb een hele zooi liggen (doosje pickwick thee (de langere) vol). Wil ze op zich wel ruilen voor bijvoorbeeld babyzegels van etos? Of misschien heb je een ander voorstel (liever geen andere zegels, spaar verder niets eigenlijk )
Ik heb er niet zo heel veel van de etos volgens mij op 4 na een boekje vol Kijk eventueel even op mn MP Advertenties van Bianca uit Zeewolde , Flevoland - Marktplaats.nl
heb eventueel etos punten te ruilen of zwitsal zegels of misschien heb je iets gezien of mn mp Of gewoon gratis
Nou ik geef veel gratis weg als ik anderen er mee kan helpen, maar de DE punten spaar ik ook altijd, alleen nu ishet zo dat wij financieel weinig hebben, dus wellicht dat ik ze met iemand kan ruilen voor iets waar we nu meer aan hebben, ik heb er echt heeeel erg veel.
ik heb het 1 en ander op Mp staan vanalles van kind tot volwassen tot huisinrichting Waar ben je naar op zoek? Hopelijk kunnen we elkaar helpen
ik had er al tussen gekeken maar helaas zit daar echt niets voor mij bij, ik zoek momenteel niets specifieks, maar ik hou je mp in de gaten wellicht komt er iets langs waarvan ik zeg ja, dat kan ik gebruiken.