babywagen..

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door AsenA, 5 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AsenA

AsenA Lid

13 jun 2008
    40
    0
    0
    welke babywagen is een aanrader en waarom?....

Ik vind Stokke zoo mooi... maar is het ook handig? wie heeft er ervaring mee......

2. polleke2210

polleke2210 Actief lid

3 jul 2008
    149
    0
    0
    Leeuwarden
    Er zijn hier al heel veel topics over geweest, en waar het vaak op neerkomt, is dat het heel erg persoonlijk is.
    Als ik jou was zou ik gewoon naar een grote babyzaak gaan, en lekker gaan testen!Ook kun je op kieskeurig.nl kijken en wat vergelijkend onderzoek doen!
    Succes

3. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    toen wij op zoek waren naar een wagen vond ik de stokke ook erg leuk eruit zien, wij zijn toen idd rond gaan kijken en gaan testen. uiteindelijk hebben wij nou een queeny speedy en ben er nog steeds heel erg tevreden over. en als ik nou een stokke op straat zie, moet ik zeggen dat ik het een niet zon mooie wagen vinden en daarbij issie erg prijzig.

4. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik heb een x-adventure, ik vind hem ideaal.
    maar als ik jou was zou ik naar een babyzaak gaan en daar wagens gaan testen, je kan ze zo pakken en een rondje mee lopen in de winkel, want wat wij goed vinden kan jij wel niks vinden.

5. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ik ben nog steeds erg blij met mijn STokke! Tis maar net wat je zoekt in een wagen. De Stokke is niet klein op te vouwen en is in het bos of op het strand niet handig. Ik vind het grote voordeel dat je kind heel hoog zit en dus niet tegen benen aan hoeft te kijken og al teveel uitlaatgassen op hoeft te snuiven. Daarbij vind ik het gewoon een heel gave en aparte wagen om te zien!

6. kahrin

kahrin Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.020
    0
    0
    Ik heb de Mutsy Slider........erg mooi :)

Deel Deze Pagina