muziekmobiel

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Sweetlakecity, 10 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

Heb je een muziekmobiel nodig boven de box of het bedje?
    Ik vind ze er zo plastic uitzien allemaal.
    Ik twijfel of ik zo een ding wil hebben. Maar als het blijkt dat ze echt wel nodig zijn zal ik een mooie aanschaffen..hopelijk...naar mijn smaak.

2. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Tja, dat moet je natuurlijk helemaal zelf weten. Wij hebben de Rain Forest van Fisher Price boven de box hangen. Een groot succes.

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    wij merkte ook wel dat ze er een soort behoefte aan had. Ze verveelde zich anders. Iets boven haar hoofd was gelijk een succes!
    Hoewel het windmobiel van onszelf het ook goed deed. Van die ijzeren staafjes. Maarja, plastic en knuffels zijn natuurijk een stuk veiliger. Dit moesten wij altijd goed in de gaten houden dat ze het niet stuk trok.

4. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Welke muziekmobiel heeft er trouwens klassieke muziek? Ik weet dat er eentje is, maar welke is dat? Welk merk?

5. anja28

anja28 Lid

27 okt 2008
    57
    0
    0
    De muziekmobiel van Tiny Love heeft klassieke muziek.

6. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    de rainforest kiekeboe blaadjes mobiel heeft ook klassieke muziek. Hier trouwens een groot succes!

7. Mikatjuh

Mikatjuh Bekend lid

24 feb 2008
    536
    0
    16
    Apothekersassistente
    Dronten
    Wij hebben de mobiel van Tinylove boven de box hangen. Het is een groot succes.

8. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik heb een nijntje mobiel, hij was hier vrij snel van de box af, Esmee vond er niet veel aan.

9. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Wij hebben een mobiel boven de box gehad. Ik wilde er geen een boven het bedje. Ik vind het bedje een plek om te slapen en niet om te spelen. Maar goed dat is mijn mening.

10. sylvie1988

sylvie1988 Actief lid

23 mrt 2008
    150
    0
    0
    haarlem
    ik heb de Rain Forest van Fisher Price gekocht !
    Vind hem alleen zo Krom hangen ( bij mijn schoon zusje ook al).

11. Mirro

Mirro Fanatiek lid

27 dec 2007
    1.782
    30
    48
    Hier is (nu al) de mobiel van Tinylove met klassieke een succes! Hij vind het echt heerlijk om er onder te liggen en kijkt dan naar de figuurtjes die voorbij draaien. De kleine van een vriendin is meestal vrij druk, maar werd er ook helemaal rustig van.
    Er is hier maanden geleden eens een topic over geweest. Naar aanleiding daarvan heb ik toen deze gekocht.

12. muiz

muiz Actief lid

22 feb 2008
    287
    0
    0
    Wij hebben de maandromen mobile van Fisherprice, die heeft kinderliedjes en klassieke muziek en een projector voor een sterrehemel. D. is er helemaal gek van hier. Ik zou sowieso als het kan een mobile op batterijen nemen. Ons zoontje is helemaal verliefd op zijn mobile, wij hebben er ook 1 van Woezel en Pip, die moet je opdraaien en dat ben je gauw beu na 20x... :) :rolleyes: in een half uur ofzo.

13. jeanney5

jeanney5 Bekend lid

9 jul 2008
    822
    19
    18
    We hadden bij ons 2 andere kids ook de mobiel van Tinylove. Zo leuk en is hier goed bevallen. We gaan het nu weer aanschaffen..

Liefs Jeanney

14. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    laat ik dan de eerste zijn die zegt dat 't prima gaat zónder muziekmobiel :)
    de oudste had er wel een (die ik vreselijk vond, irritante melodietjes, steeds dat opwinden en vond m niet mooi) en die was erg snel erdoor overprikkeld. voor de jongste hadden we het voornemen er een te kopen, maar dat is er eigenlijk bij gebleven. kon geen mooie vinden, en als ik er eentje zag die ik wel leuk vond, was die 'ff' 80 euro :confused: dat vond ik nogal overdreven...
    en ook mijn jongste is erg snel overprikkeld door melodietjes en word er juist wakker van. en aangezien hij nu alweer bijna 4,5mnd is laten we het maar zo.
    ik besteed liever mijn geld nog een keer aan een plafond projector, dát was wel een groot succes! hoeveel keren we ons slapeloze kindje daarmee in slaap gekregen hebben... dat was minstens 150x tussen de beruchte 6 en 14 maanden! en nogsteeds wijst mijn oudste ernaar als hij hem in huis ziet staan, het liefst wil hij er nog iedere avond mee in slaap vallen! we hebben die van philips (magic theatre oid), en die is helaas stuk. dus denk dat ik wel een nieuwe projector koop. niet meer die van philips! die van cotoons (smoby) lijkt me ook wel leuk:
    [​IMG] die is ook nog betaalbaar (22 euro)

15. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Maar klopt het dat er meerdere mobiels van Tiny Love zijn? Welke is dan degene met klassieke muziek?

16. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

jelea> dat lijkt me zeker wel leuk zo projector.
    Bedankt voor de tip :)

17. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Klopt hangt ook krom bij mij!
    Heb er dus eentje boven de box en later heb ik nog een andere gekregen van Winnie the Pooh en die hangt boven haar bedje maar die is zwaar overbodig, hij staat alleen leuk.

Nu komt ze trouwens ook op een leeftijd dat ze er niet veel meer aan vind!

18. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    in het bedje heeft de de rainferst muziek mobiel en in de box een nijntje mobiel ze vind beide geweldig

19. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Weet iemand dit? Of hebben al die mobiels van Tiny Love dezelfde klassieke deuntjes?

20. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Mason vond de mobiel boven zowel zijn box/bed niet boeiend dus die hebben we gauw weg gehaald.
    Wel hebben we in de box hangen: een apparaat van chico die in een ronde cirkel allemaal verschillende kleurtjes geeft en reageerd op geluid, dan gaat hij automatisch aan met verschillende muziekjes ,maar je kan ook je stem opnemen. Deze is bij ons een mega succes.

Deel Deze Pagina