te erg voor woorden!!!!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door samantha1985, 4 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

Hoi dames

Een kennisje van ons is overgroot oma.. En de kleindochter met haar man van ij leeftijd tussen de 22 en 26 jaar hebben dan een zoontje en die is nog geen 2 jaar..
    En die leren ze al om alle marokanen en turken om die in elkaar te meppen en hij mag iedereen bijten zowel oma en overgroot oma en bij iedereen waar bij hij op schroot zit en hij mag alle leeftijdgenootjes slaan jongens dan meisje weer niet...
    En mag schelden ook het woordje k..... !!! Das toch niet normaal meer...
    En nog meer van die dingen wat niet door de beugel kunne,....
    De kennis van ons heeft al vaak genoeg tegen de klein dochter gezeg dat dit niet normaal is waarop zei dan antwoorde van " ach je bent ouderwets" Maar zeg nou zelf dit is toch niet normaal en toch niet ouderwets als je zeg dat dit niet goed is....

Als mijn zoontje zoiets doet krijg hij echt straf ervoor en leg ik hem uit dat het niet mag maar bij hun is straffen niets en staat het ook niet in hun woordenboekje...

Maar wat vinden jullie ik vindt het zowiezo niet normaal en ik kan me er echt aan opvreten vandaar dat ik het ff kwijtmoes....

2. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Daar hebben ze een mooi woord voor....
    Asocialen...
    Vervelend maar denk dat je er weinig aan kan doen. Sommige mensen hebben nu eenmaal geen fatsoelijke normen en waarden helaas..

3. samantha1985

Ja ik zei dat ook tegen me moeder lekker aso dan.. Hoe krijg je een kind die straks de baas over jou is en alles doet wat niet mag en dan zeg jij opeens dat het niet meer mag... Als je nu al tegen alles ja zeg krijg je er later volgens mij echt spijt van omdat hij je kindje gewoon over je heen loop lijk mij en gewoon de baas is in alles zo gevoel krijg ik erbij... vindt het gewoon echt zwaar zielig voor het kindje want die is straks de dupe ervan.. En aangezien die familie veel bier drink zijn geen alcolisten dan maar zie het al voor me dat als dat kind een glas heeft het ook niet afpakken...
    Oja toen ze trouwde had het kind ook ene hersenschudding op gelopen want hij had gebete en denk dat ze hem toen op de hoofd geslagen hadden maar dat durf ik niet te zeggen... was er niet bij... maar kan me het gewoon niet voorstellen dat dit bestaad....

4. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Zulke mensen moet je mijden...

5. samantha1985

Ja maar ik hoor al die verhalen en daar kan ik me dan zo boos om maken... En stel dat ik bij die oma ben van die kleindochter met dat kindje want daar kom ik dan nog wel eens en hun komen elke week daar wat logies is... En als ik dan met me zoon erheen wil en hun zijn er nou ik blijf dan wel maar heb me mond echt niet op de verkeerde plaats zitten...Maar ben gewoon zo bang als ik dan weer blijf zitten dat mijn zoon alles overneemt want die is zo leergierig en pakt zosnel dingen op na 1 keer horen en hij zeg het al...wat is dan de beste beslissing om te nemen blijven zitten of toch weggaan als ik me zoon bij mij heb...????

6. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Oh ik zou METEEN weg gaan...

7. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ik zou ook echt direct weggaan. Met zulke mensen zou ik niet eens in diezelfde bus willen zitten, laat staan in dezelfde huiskamer!

8. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

21 jun 2011
    2.548
    2
    0
    Uit de buurt gaan.

9. samantha1985

ja daar zat ik zelf ook aan te denken....maar vindt dan wel weer zo zielig voor die kennisje maar ja die snap dat wel... want ze vindt het zelf ook niet leuk van haar achterklein kind...

10. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Wat sneu voor dat kindje zeg, die gaat 't waarschijnlijk ook moeilijk krijgen als hij straks op school ineens wel straf krijgt... Vreselijke ouders ook :(

11. samantha1985

ja maar dat denk ik niet alleen als het vaak gebeurd ben ik of denk ik dat hij ook van school moet en dat geen 1 school hem straks meer wil hebben...

12. Son1980

Son1980 Bekend lid

2 jun 2012
    689
    1
    0
    Dat schelden vind ik asociaal maar om kinderen haat jegens andere mensen aan te praten ( Turken en Marokkanen) vind ik ronduit afschuwelijk.... Bah vieze mensen racisten.

13. Superjollie

Superjollie Fanatiek lid

13 feb 2011
    1.821
    72
    48
    Groningen
    afschuwelijk!
    Ik denk dat je zelf weinig anders kunt doen dan proberen deze mensen te mijden.
    Het zal je namelijk nooit lukken om in je eentje deze 'ouders' tot inkeer te laten komen. Je zou een melding bij de Kinderbescherming kunnen maken, maar ik weet niet wat die daar mee doen.
    Lijkt me reuze frustrerend, maar probeer het los te laten.

Deel Deze Pagina