Babywalker of loopauto?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Kusjesmama, 3 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamvan4boys

mamvan4boys Bekend lid

1 feb 2011
    770
    0
    0
    Die hebben wij. hij is al 2 keer heel intensief gebruikt en tegen de tijd dat onze 3e er aan toe is gaatdie zeker weer van zolder.

wieltjes kun je niet afstellen, maar je kunt er wel behoorlijk op leunen zonder dat die omgaat. Voor de eerste paar keer gaat hij behoorlijk vooruit, maar dat hebben ze gauw genoeg door hoe ze ermee moeten lopen zodat die niet zo hard vooruit gaat.

2. XmoniqueX

XmoniqueX Bekend lid

1 jan 2011
    945
    0
    0
    Uden
    Loopauto zou ik niet doen. Wij hebben er een als kraamkado gekregen. En ik laat hem op zijn kamer staan. Daar heeft hij vloerbedekking en vind ik dat ding al zo snel gaan als hij probeert er achter te lopen. Ik wil niet weten wat er op de houten vloer gebeurt. Daarnaast is hij heel instabiel en valt heel snel om. Ook als hij er op gaat rijden. Hij wil tegen de leuning gaan zitten en kukkelt naar achter. Ik ben dus geen fan.
    De babywalker heeft zijn nichtje en die vond hem super.

3. Kusjesmama

Kusjesmama Fanatiek lid

12 dec 2011
    2.662
    1
    36
    NULL
    NULL
    Bedankt voor al jullie reacties! Het gaat een babywalker worden :) Waarschijnlijk die van V-tech.

4. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

zou dan wel even naar de vloer kijken: wij hebben een gladde vloer en de plastic walker en dat ging veel te hard. We hebben ook een houten van woezel en pip en die gaat niet zo hard vooruit. Daar liepen ze veel beter achter.

Loopauto`s zijn inderdaad heel instabiel en kiepen snel om. Is meer leuk om op rond te racen.

Deel Deze Pagina