Mijn zoontje en zijn giraf zijn al drie jaar onafscheidelijk. Overal wordt hij mee naar toe gesleept. Zo ook vandaag naar de sintviering op mijn werk. Helaas is hij daar ook blijven liggen en heb ik nu een manneke in tranen... Twee hele nachten zonder zijn knuffel! Op zn minst, want ik weet niet of hij daar nog ligt... Hopelijk wel. Via deze weg hoop ik een reserve exemplaar te vinden. Het beestje was drie jaar geleden te koop bij de aldi.
Er lagen nu weer handpoppen bij de aldi, zat deze er toevallig niet bij? Heb een hele show op staan voeren laatst, vandaar dat ik t nog weet
hoofdkantoor bellen van aldi? met het artikelnummer? hopelijk ligt die nog op je werk, wij hebben jaren geleden bij de aldi een leeuwtje gekocht van nicotoys daarheen gemaild en ik kreeg 4 leeuwtjes gratis toegestuurd :d
Oh wat een opluchting, gevonden!!!!!!! Maar voor een reserve exemplaar houd ik me zeer aanbevolen als iemand er nog een heeft liggen...
Ja echt wel. Had al twee nachten een huilend mannetje die zijn giraf zo miste. En elk uur vragen waar hij was. Pfffttt opgelucht!