Hey meiden Ik ben op zoek naar originele geboortekaartjes. Gewoon iets anders dan anders. Ik ben al bij de drukker hier geweest maar vond daar dus niets tussen zitten. Misschien ben ik ook wel te kieskeurig (hormonen ??) maar ik wil gewoon iets aparts. weet iemand een leuk adres ????
Als je handig bent met tekenprogramma of photoprogramma eentje zelf maken! Dat naar de drukker sturen en laten kijken of het mogelijk is om af te laten drukken....of een drukker bellen en vragen of ze ook ontwerpen voor je (wel duur) maar dan heb je zeer zeker iets unieks! Groetjes, Miranda
Afgelopen week besteld bij www.geboortekaartjes.nl , zelf hebben wij gekozen voor een kaartje in de vorm van een boekje. Dient wel zelf in elkaar gezet te worden maar voor 50 stuks is dat nog goed te doen.
Wij hebben dit kaartje gebruikt, maar dan hebben ze onze poes nagetekend en ipv het hondje gebruikt. Lief Leuk en Eigen Er staan nog veel meer kaartjes op de site. De service was ook echt super. Ohja we hebben ook nog eens gekozen voor doorzichtige plastick zakjes ipv gewone envelopjes. Succes!
dank jullie wel voor jullie reacties. Hier kan ik wel iets mee. Ik zal zeker op alle adresjes eens rustig gaan kijken.
Hallo Leonne Mijn buurvouw had heel aparte geboortekaartjes. Ze had ze besteld bij een klein webwinkeltje. Ik heb even voor je gevraagd maar dat was bij www.klein-hout.nl. Deze winkel is net begonnen maar ze was goed te spreken over de service. Het is wel heel iets anders hoor maar wel origineel. Ik weet dat ze er erg veel reacties op heeft gehad. Succes met je speurtocht en met je zwangerschap groeten bep
Wij hebben het kaartje zelf gemaakt. Wel met een al bestaande kaart, onze drukker had namelijk ook twee klapper met blanco kaarten. De kaart is uiteindelijk gedrukt met een foto (in ht blauw) van milan, en 4 blokken tekst. Simpel maar mooi. Overigens een parelmoer kaart, want dat moest van mama in spe (over hormonen gesproken). Het leuke van alles was dat ik super tevreden ben over het kaartje en de prijs 138 voor 110 kaarten was.
Dit was ons geboortekaartje: .Nu Kaarten - De mooiste kaarten Ik heb van bijna iedereen gehoord dat het zo'n origineel kaartje, of ja, boekje was. Edit: Ow zie dat de link niet doet wat ik wil. Ons kaartje staat op pagina 2, rij 2 en dan de middelste.
Leuk dat boekje Een kennisje van mij haar man was grafisch ontwerper en had voor beide zoontjes ook zo'n boekje gemaakt, echt super leuk en orgineel
Hoi Leonne, Op de website flavourites staan allerlei websites die originele geboortekaartjes aanbieden. Je vindt het onder de volgende link: FLAVOURITES de leukste webshops! Succes!