Hoelang bruinverlies 13 wk zwanger?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mango393, 30 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mango393

Mango393 Bekend lid

4 mei 2015
    602
    101
    43
    Hi dames,

Sinds afgelopen dinsdag heb ik dus bruinverlies. Het was dinsdagavond eventjes helderrood maar daarna alweer bruin.
    Ik ben woensdagmiddag naar de vk geweest voor een echo en die zal er prima uit.
    Maar ondertussen is het verlies nog niet over... Ik heb geen buikpijn of kramp ofzo. En het is alleen met afvegen of wat op t inlegkruisje. Maar niet heel veel.
    Ik ben morgen 14 weken zwanger en vroeg mij af of er dames zijn die ervaring hebben en weten hoelang zoiets kan duren? De vk had het over een contactbloeding.

Liefs

2. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    kan lang duren.
    ik verlies af en toe ook bloed en snel wordt het bruin..
    als ik nies oid dan kan k er gewoon op wachten..
    hier na onderzoek gebleken dat de bmm te goed doorbloed was.. maar de kleine zit hier nog lekker veilig binnen en intussen ik dit typ schopt ze er flink vanlangs

3. Mango393

Mango393 Bekend lid

4 mei 2015
    602
    101
    43
    Bedankt voor je reactie! Stelt mij gerust! De gyn had het er ook over dat als het blijft bloeden ik naar de hun zou worden doorverwezen om te kijken waar de bloeding dan vandaan komt.

Na hoeveel dagen bloeding ben jij voor onderzoek door verwezen? Of heb je geen onderzoek bij de gyn gehad?

Springboon vindt dit leuk.
  4. lichtjes

lichtjes Lid

9 dec 2012
    25
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ik heb eigelijk vanaf het begin ook bloedingen. Ook bij mij zei de vk dat dit contactbloedingen zijn. De bm is erg gevoelig nu. Echo's zijn wel steeds goed gelukkig. Ik heb echt een aantal keren gedacht dat het mis zou zijn, bloedingen waren vrij heftig soms.

Bij mij houd de bruine afscheiding ook wel 4/5 weken aan, na een gewone bloeding. (ben nu 14 weekjes)

Je kan altijd om een extra echo vragen bij de vk, je zorgen maken is ook niet fijn! Ik heb ook een aantal keren gevraagd om een extra echo.

5. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    ik sta onder behandeling bij de vk.
    N deze heeft gekeken met een eendenbek.. Waarbij hij al zei.. zie het al.. elke aanraking veroorzaakt een bloedinkje... nu raak ik je bmm niet eens aan en je vloeit alweer..
    Zie helemaal niets vreemds.. enkel erg goed doorbloed..

Deel Deze Pagina