Babywatcher

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Nymeria, 31 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nymeria

Nymeria Bekend lid

5 okt 2017
    668
    656
    93
    Vrouw
    Hallo allemaal,

ik ben benieuwd of er iemand hier is die ervaring heeft met de babywatcher.
    Het lijkt me leuk om te proberen zelf het geslacht te bepalen ipv een pretecho te laten doen.
    Maar is het beeld hier wel scherp genoeg voor? Zag wat voorbeelden maar deze lijken me niet echt geweldige kwaliteit.
    Is het te doen? En met hoeveel weken dan? ik hoop het rond de 14/15 weken dan zelf te kunnen zien, maar geen idee of dat met een babywatcher te doen is.

2. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.056
    17.017
    113
    Ik heb in m’n eerste zwangerschap een aantal dagen in huis gehad, ‘gewonnen’ met een winactie toen de Babywatcher nog niet zo lang bestond.
    Ik vond het zeker wel geinig, maar niet meer dan dat. Het beeld vond ik niet erg goed en het geslacht er zelf mee bepalen lijkt me echt onmogelijk..... (tenzij je misschien zelf ervaring hebt met echoscopie)

3. Nymeria

Nymeria Bekend lid

5 okt 2017
    668
    656
    93
    Vrouw
    Heb wel heel wat kunnen zien wat echo’s betreft. Maar zelf bepalen met niet zulk goed beeld lijkt me erg lastig inderdaad. Daarom was ik benieuwd naar ervaringen.
    maar ik gok dat ik voor goed en vroeg resultaat beter een geslachtsbepaling kan doen.
    Wel jammer dat het niet hele scherpe beelden zijn. Anders was het wel gelukt denk ik.

Sado vindt dit leuk.
  4. Orchidea

Orchidea Bekend lid

1 jun 2018
    857
    516
    93
    Vrouw
    Leuk om een keer te doen, maar nee. De kwaliteit is niet super, je ziet wel wat maar voor dat geld zou ik gewoon een keer lekker een pretecho inplannen!

5. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.638
    27.293
    113
    Vrouw
    Als ik t bij anderen zag vond ik de kwaliteit niet echt jofel. Kun je beter pretecho doen voor geslacht: ik kreeg usb stick mee met video beelden ervan

6. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.712
    7.192
    113
    Vrouw
    Ik heb er deze zwangerschap best veel gebruik van gemaakt ivm onzekerheid. Dus meer als een check of "ie het nog deed" en daartoe volstaat het uitstekend. Heb geslacht er hard mee geprobeerd, maar kreeg het er echt niet duidelijk op. En ik ben heel slank, dus daar lag het niet aan. Als het je om het geslacht gaat zou ik dus een pretecho boeken!

7. Nymeria

Nymeria Bekend lid

5 okt 2017
    668
    656
    93
    Vrouw
    Ja erg jammer dat de kwaliteit zo slecht is dan. Leek me wel leuk een keer zelf te doen. Maar dan ga ik gewoon een pretecho doen.

Ik zag een tijdje terug toen ik keek ook 3d echo apparaten bij babywatcher maar zag ik nu niet meer staan.

Deel Deze Pagina