Gisteren laten maken door iemand, ik ben er helemaal blij mee. Zie mijn album. Verder is de kamer nog niet helemaal af, moet nog een paar kleine dingetjes kopen.
hele mooie schildering , heel lief! euuhm, maak een beetje reclame voor mezelf. ik maak ook muurschilderingen.
Heel erg leuk! Ik had dit plaatje ook op behang gezien! Alleen bij past bij ons niet, het zijn vaste banen en onze muur is net ietjes lager waardoor de tekening er net niet helemaal op past. Door wie heb je dit laten doen? en mag ik de brutale vraag stellen hoeveel het gekost heeft? Dat behang was namelijk best duur: 229 euro voor 7 banen (dus 1 wand) en dan moet je de andere wanden nog met 'iets' behangen...
Het heeft mij 160euro gekost omdat mevrouw geen reiskosten hoefde te doen omdat ze in mijn plaats woont. Ze was van 10.30 t/m 15.30 uur bezig. Ze kan het ook kleiner maken voor je geen probleem. Je kan ook iemand zoeken bij jou in de buurt om een muurschildering te laten maken. Ik weet niet of ik haar site hier mag zetten van forum?! ivm reclame maken?
Ik denk het wel hoor. Het is zwanger-gerelateerd toch. En er wordt ook voor winkels enz. reclame gemaakt.
ik heb toen bij te koop aangeboden, een topic geplaatst om mezelf als muurbeschilderaar aan te bieden. deze werd gesloten want reclame.. vindt het ook normaal hoor als je hier gewoon dat soort dingen mag neerzetten. is toch alleen maar handig voor diegenen die het willen laten doen.