Lichte kinderwagen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Chezzy, 11 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chezzy

Chezzy Actief lid

3 mrt 2016
    412
    309
    63
    Hi allemaal!

Hoewel ik veel berichten al ben doorgespit, kon ik toch niet helemaal het antwoord vinden op mijn vraag.

Ik kan helaas niet zwaar tillen en heb weinig kracht in mijn handen. We hebben een paar kinderwagens getest en helaas vielen veel kinderwagens af door mijn beperkingen, waaronder de Joolz (vanwege het inklappen). De bugaboo cameleon 3 is voorlopig de winnaar, maar daar hangt weer een prijskaartje aan.

Hebben jullie nog andere suggesties qua wagens die makkelijk zonder veel kracht in en uitklapbaar zijn en ook niet al te zwaar zijn om een auto in te tillen?

Alvast bedankt voor het meedenken!

2. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

En een Bugaboo bee? Via Marktplaats ook goed tebetalen..

3. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.224
    525
    113
    Niks aan toe te voegen! Ideaale kinderwagen!! Ondanks de koude winter lag ze heerlijk beschut in haar cocon

4. Givenchy

Givenchy Bekend lid

28 jan 2016
    873
    0
    16
    Ik heb ook een bugaboo, vind het een heerlijke wagen..
    Die van ons is al een paar x doorgeschoven..en nog steeds perfect.
    Bugaboo is toch wel de Apple onder de kinderwagens moet ik toegeven.
    1x een Quinny Buzz gereden, nou daar had ik me toch een ruzie mee!

5. Boommm

Boommm Niet meer actief

Absoluut bugaboo. Z'n geld dubbel en dwars waard!

6. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.877
    5.116
    113
    Hier de bugaboo cameleon, echt een aanrader! Inderdaad wel een aardig prijskaartje maar dat is hij zeker waard

7. Puck123

Puck123 Bekend lid

22 dec 2014
    582
    291
    63
    Ik heb de Qute Q motion van babydump (alleen daar verkrijgbaar). Heel goedkoop en ik vind hem heel fijn.
    Hij is niet zwaar en rijdt fijn, erg wendbaar. Ik krijg hier steeds positieve reacties op.
    En verkrijgbaar in verschillende kleuren.

Kinderwagens / kinderwagen | Baby-Dump

8. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Een tweedehands Bugaboo? Of is dat geen optie?

9. Chezzy

Chezzy Actief lid

3 mrt 2016
    412
    309
    63
    Bedankt voor het meedenken!

Veel liefhebbers van de bugaboo dus ;). Begin al meer aan het idee te wennen.

Gelukkig zitten wij in een positie om evt de bugaboo nieuw aan te kunnen schaffen, maar het was meer dat wij een lager bedrag hadden begroot. Hoewel de levertijden mee lijken te vallen, binnenkort maar toch de knoop doorhakken. Wellicht nog wel een x naar een andere babyzaak, om toch een paar andere merken nog uit te proberen.

10. Spathiphyllum

Spathiphyllum Bekend lid

3 mei 2014
    536
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook een bugaboo-fan! Ja het is een flinke uitgave, maar wij gebruiken die van ons nu al meer dan anderhalf jaar bijna dagelijks met veel plezier en straks voor de tweede kan hij gewoon nog een ronde mee. Dan valt het voor mijn gevoel wel weer mee met wat hij gekost heeft... Wij hebben zelfs de buggy snel weer weggedaan omdat we dat zo'n onhandig rammelding vonden vergeleken met de bugaboo.

Die van ons heb ik trouwens op internet besteld en de volgende dag hadden we hem al in huis, dus daar zou ik me zeker geen zorgen over maken. Ik zou gewoon lekker nog even de tijd nemen en in babywinkels gaan kijken en proefrijden.

11. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Ik zag dat maxi cosi ook een nieuwe wagen heeft, de Stella. Misschien is dat ook nog een optie.

Deel Deze Pagina