Hallo, Ik heb via Marktplaats een babyweegschaal gekocht van Tefal. Maar nu verspringt het gewicht telkens als Eva beweegt, tussen de 6000 en 6400 gram . Niet echt handig dus, want ik was eigenlijk benieuwd hoeveel ze binnen had gekregen na een voeding. En ik dacht, kan ik thuis in de gaten houden hoeveel ze groeit. Als ze stil ligt, blijft het gewicht wel netjes staan met 10 gram verschil. Maar het probleem is dat Eva haast nooit stil ligt . Ik heb er dus denk ik niet zoveel aan? Of doe ik iets verkeerd ofzo? Wie heeft ervaringen met babyweegschalen en welke heb je (gebruikt)? groetjes, Snoopy
nou meid hier hetzelfde probleem gehad na de geboorte van mijn zoon moest ik ook mijn zoontje elke dag wegen van het z.h en had daarvoor een weegschaal gehuurd ook van tefal dus eerste paar weken ging het goed daarna niet meer was hij ook te beweeglijk voor gelukkig hoef ik nu niet meer op te letten hoeveel hij heeft gedronken dus weeg hem gewoon 2 x in de week bij het cb. maar lijkt me idd lastig hoor heb geen idee wat je het beste kan doen maar ieder kind heeft hetzelfde probleem denk ikligt niet aan eva
Tja, handig dan die weegschalen... misschien alleen handig als ze een paar dagen oud zijn en minder bewegen. Omdat ze vaak zo onrustig drinkt en omdat ik straks ga werken, leek het me wel handig om te weten hoeveel ze ongeveer binnenkrijgt per keer. En omdat ze de vorige keer 'maar' 100 gram in een week was aangekomen (voorheen was dat ong. 250 gram per week). Ik ga volgende week maar naar het cb, wegen en voeden en weer wegen. groetjes, Snoopy