Ik ga zaterdag de babyspulletjes kopen. Ik wil graag een ledikant in de babykamer, een wiegje in mijn slaapkamer maar ik wil ook graag een slaapplaats voor in mijn huiskamer. Waar slaapt jullie baby in?
Louise sliep gewoon in de box toen ze nog zo klein was. Het wiegje in onze slaapkamer hebben we de eerste 4 weken gebruikt en daarna ging ze naar haar eigen ledikantje.
In de huiskamer laat ik (straks) mijn beebje (af en toe) ook gewoon in de box slapen met een fleecdekentje om haar heen want als ze slapen dan neemt hun temperatuur wat af
Heel in het begin heeft Thijmen wel eens in de kinderwagenbak geslapen in de huiskamer. Maar dat werd al heel snel te onrustig voor hem. Toen hebben we hem steeds in zijn wiegje gelegd, eerst in onze slaapkamer en later in zijn eigen kamer. Dat ging erg goed. Groetjes Rosa
Hier sliep ze regelmatig beneden in de wandelwagenbak, in de box wou ze niet slapen, maar in de wandelwagen lag ze lekker in een knus holletje.
Hier hebben we de kinderwagen als slaapplek gebruikt. De box bewust niet, we wilden dat dat een speelplek zou zijn, geen slaapplek.
wij hebben ook een ledikant in de kinderkamer een wiegje bij ons in de slaapkamer en in de living komt gewoon de box daar sliep Elyesa ook meestal in overdag;
De eerste paar weken heeft mn 2e boven geslapen in zijn kamertje. Maar na n tijdje sliep hij ook wel eens beneden in de boks (deed dan n dekentje over hem heen) en nog later merkte we dat hij zichzelf steeds wakker maakte met zn handje. doordat als hij bijna sliep hij steeds met zn handje langs zn neus maaide en dan zn speen eruit mepte. En daar werd hij dan weer wakker van. Toen ben ik hem gaan inbakeren en heeft hij ook wel in een plat wippertje geslapen lekker warm ingebakert. Hij was n ERG makkelijk kindje (toen ) Mn eerste die sliep gewoon niet....dus
hier ook in de bak van de kinderwagen. Maar ook hier werd het op een gegeven moment te onrustig toen hij wat ouder werd, dus toen alleen nog maar in zijn eigen kamertje..
Dank voor jullie antwoorden, we zijn vooralsnog niet van plan om een box te kopen en de wandelwagen moet toch in de huiskamer staan dus ik voor die optie. groetjes Anna
Eva slaapt overdag in de kinderwagen, over een paar maandjes als ze er niet meer in past gaat ze boven in haar wieg slapen. In de box slapen zal hier niet gaan lukken, veel te veel te zien!