slaapplaats baby huiskamer

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Anna1978, 12 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna1978

Anna1978 Actief lid

7 okt 2007
    419
    0
    0
    Den Haag
    Ik ga zaterdag de babyspulletjes kopen. Ik wil graag een ledikant in de babykamer, een wiegje in mijn slaapkamer maar ik wil ook graag een slaapplaats voor in mijn huiskamer.
    Waar slaapt jullie baby in?

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Louise sliep gewoon in de box toen ze nog zo klein was. Het wiegje in onze slaapkamer hebben we de eerste 4 weken gebruikt en daarna ging ze naar haar eigen ledikantje.

3. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    In de huiskamer laat ik (straks) mijn beebje (af en toe) ook gewoon in de box slapen met een fleecdekentje om haar heen want als ze slapen dan neemt hun temperatuur wat af :D

4. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Heel in het begin heeft Thijmen wel eens in de kinderwagenbak geslapen in de huiskamer. Maar dat werd al heel snel te onrustig voor hem. Toen hebben we hem steeds in zijn wiegje gelegd, eerst in onze slaapkamer en later in zijn eigen kamer. Dat ging erg goed.

Groetjes Rosa

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.857
    113
    Hier sliep ze regelmatig beneden in de wandelwagenbak, in de box wou ze niet slapen, maar in de wandelwagen lag ze lekker in een knus holletje.

6. kruimel78

kruimel78 Lid

7 aug 2007
    48
    0
    0
    Hier hebben we de kinderwagen als slaapplek gebruikt. De box bewust niet, we wilden dat dat een speelplek zou zijn, geen slaapplek.

7. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Hier ook in de kinderwagenbak en later in zijn eigen bedje boven.

8. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    wij hebben ook een ledikant in de kinderkamer een wiegje bij ons in de slaapkamer en in de living komt gewoon de box daar sliep Elyesa ook meestal in overdag;

9. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    De eerste paar weken heeft mn 2e boven geslapen in zijn kamertje. Maar na n tijdje sliep hij ook wel eens beneden in de boks (deed dan n dekentje over hem heen) en nog later merkte we dat hij zichzelf steeds wakker maakte met zn handje. doordat als hij bijna sliep hij steeds met zn handje langs zn neus maaide en dan zn speen eruit mepte. En daar werd hij dan weer wakker van. Toen ben ik hem gaan inbakeren en heeft hij ook wel in een plat wippertje geslapen lekker warm ingebakert. Hij was n ERG makkelijk kindje (toen :))
    Mn eerste die sliep gewoon niet....dus :rolleyes:

10. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    hier ook in de bak van de kinderwagen. Maar ook hier werd het op een gegeven moment te onrustig toen hij wat ouder werd, dus toen alleen nog maar in zijn eigen kamertje..

11. Anna1978

Anna1978 Actief lid

7 okt 2007
    419
    0
    0
    Den Haag
    Dank voor jullie antwoorden, we zijn vooralsnog niet van plan om een box te kopen en de wandelwagen moet toch in de huiskamer staan dus ik voor die optie.

groetjes Anna

12. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.274
    113
    Vrouw
    Brabant
    Eva slaapt overdag in de kinderwagen, over een paar maandjes als ze er niet meer in past gaat ze boven in haar wieg slapen. In de box slapen zal hier niet gaan lukken, veel te veel te zien!

Deel Deze Pagina