Hallo allemaal, Wie van jullie heeft ervaring met het voedingskussen van de HEMA? Hoe bevalt deze en gebruiken jullie het voedingskussen uberhaupt veel? Thanx!
Ik vind 'm op zich heel fijn, ook om mee te slapen, maar ik gebruik 'm de laatste tijd eigenlijk niet.
Ik heb er ook wel wat aan gehad. Heerlijk ondersteuning voor je arm als je aan het voeden bent.. Nu heb ik hem ook niet meer nodig, maar vooral in het begin. Mijn ervaringen zijn dus goed, en vind hem ook helemaal niet duur (in verhouding met anderen)!
Ik heb hem. Ik gebruik hem af en toe. In de kraamweek heb ik hem veel gebruikt, omdat je dan aanleert hoe je in verschillende houdingen kunt voeden. Vooral met de rugby-houding is ie onmisbaar. Van vriendinnen hoor ik dat ze hem weer vaker gaan gebruiken als hun kindje zwaarder wordt. Ik heb hem trouwens tweedehands via Marktplaats gekocht... Doei!
hai ,ik hen hem ook en met borstvoeding is het echt perfekt. ik heb hem 5 maanden elke dag in het begin 6-7 keer en later 3-4 keer per dag gebruikt. ben er dus erg blij mee en over een week of 8 mag ik hem weer gebruiken! Succes
Ik heb ook een voedingskussen (geen idee waarvandaan) Maar ik kan echt serieus niet meer zonder mn worst! hihi. Ik kan niet meer zonder slapen, echt heerlijk, tussen mn benen en dan langs mn lichaam. (uhhm rare zin, maar je snapt het wel )
hij is nu trouwens ook in de aanbieding bij de Hema, de hoes trouwens ook dus ga hem denk ik ook halen strakjes
Ik heb een voedingskussen gekregen van een collega, daar ben ik natuurlijk heel blij mee maar klopt het dat er zo weinig vulsel inzit? Wanneer je alle vulling naar 1 kant laat rollen dan is meer dan de helft leeg.
Ik heb ook die van de Hema, vond ook wel dat inderdaad een deel soms helemaal naar 1 kant zakt. Maar verder prima ding, vanaf een week of 20 tijdens mijn zwangerschap er mee geslapen, kon niet meer zonder. Daarna nog voor BV gebruikt, maar een maand of 2 geleden hebben we hem weer op de vliering gegooid.
Ik heb ook het voedingskussen van de HEMA, en ben er erg blij mee! Er zijn trouwens twee "varianten": - de oude: met een soort van korreltjes erin - de nieuwe: met hetzelfde spul erin als bij bankkussens Ik heb zelf de nieuwe variant. Die heb ik gekocht al tijdens de zwangerschap. Ik heb er toen maanden lang mee geslapen! In de kraamweek heb ik hem gebruikt als een soort "aambeienkussen", omdat ik erg veel last had van de hechtingen en daardoor niet goed kon zitten. Nu gebruik ik hem bij iedere (fles)voeding, om mijn armen te ontlasten. Hij heeft bij mij zijn geld dus al meer dan genoeg opgebracht! Tip: Als je hem voor het voeden gebruikt: koop er twee voedingskussenhoezen bij: 1 in gebruik en 1 in de was. (Want bij het voeden gaat er geheid wel eens wat langsheen, op het kussen...)
Oh ik wist niet dat er een oude en nieuwe versie was . Ik heb inderdaad ook 2 hoezen, maar met hydrofielluiers kan je nog een hoop geknoei voorkomen.
Wat ik ook erg handig vindt.... Louise wil graag zitten en kan dat ook al goed, maar vooral in de box en op de grond vind ik het eng dus leg ik het voedingskussen om haar heen, als ze dan teveel naar 1 kant hangt, kan ze zich niet bezeren doordat ze omvalt.
Ik heb hem deze week bij Prenatal gehaald (van DOOMOO oid, hebben ook een soort baby zit/lig zakken). Maar hier zitten wel van die piepschuimkorrels in.. Ze hebben mooie kleuren met aan de ene kant een soort veloursstof en de andere kant een klein ruitje. Bij de Prenatal is ie ook in de aanbieding: HEMA 29 + 6,75 = 35,75 Prenatal 36,00
Heb 'm twee weken geleden gekocht en ben er erg blij mee. Behalve dat ie nu in de aanbieding is dan. Vind 'm wel erg slapjes, maar dat blijkt juist lekker met slapen. En 's morgens blijkt meestal dat ik hem van me heb weggelegd en dat vriendjelief en ik allebei met een arm om de worm heen liggen in plaats van om elkaar.
Van DOOMOO hebben ze 2 maten. Ik heb een grote die kostte me 64euro, en hij is echt lekker om te slapen. Omdat ik last heb van mijn bekken doe ik hem tussen mijn benen en dan zo naar boven zodat ik er met mijn hoofd op kan liggen, en inderdaad ik kan ook niet meer zonder slapen! Groetjes Femke
kan je ook hoezen bij de hema kopen en die je dan gebruikt voor het kussen van de Prenatal. ik heb namelijk die van de prenatal. Erg fijn! met van die balletjes, ik vind het super, het vormt helemaal met je lichaam mee!
Nee je kan niet de hoezen van de hema gebruiken voor die van prenatal. De hoezen van de hema zijn een stuk kleiner. Bij prenatal zijn ook extra hoezen te koop hoor. Ik heb zelf die van prenatal met de bolletjes. Ik werk als kraamverzorgster en had laatst die van de hema met kussenvulling erin, ik persoonlijk vond het niet werken omdat kussenvulling inzakt en als je je kindje op het kussen wil leggen bij bijv de rugby houding zakt je kindje naar beneden.