Babywens, iemand tips?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door JuliaJ, 5 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JuliaJ

JuliaJ Lid

5 nov 2012
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo iedereen!
    Volg jullie al een tijdje op het forum omdat ik zelf altijd vraagjes heb over zwangerschap. Ik ben nu 2 maanden geleden gestopt met de pil en houd mijn cyclus bij via de predictor app op mijn telefoon! Ik en mijn vriend wonen nu een half jaar samen, hebben samen allebei een goed inkomen en een goede baan en we vinden het hoogtijd dat onze wens in vervulling gaat, namelijk een kleine :). Ik ben helaas nog niet zwanger, de eerste ronde was het niet gelukt, maar ik las dat dat normaal is als je net gestopt bent met de pil en je lichaam moet nog 'ontpillen'. Ik ben nu weer de 2e ronde bijna voorbij en mag de 6e weer testen of het gelukt is ja of nee. Mijn cyclus is gelukkig regelmatig om de 28 dagen (precies!). We hebben allebei goed geklust rondom mijn vruchtbare periode... dus hopen maar! Ik heb verder nog geen symptomen, wel al wat diarree gehad en misselijkheid maar dat kan ook omdat het heerst... pfffff.. ik kan echt niet wachten :)!! Iemand nog eventuele tips voor mij? Oja ik heb mijn huiswerk goed gedaan voordat ik er aan begonen ben 3 maanden geleden ook al begonnen met slikken van foliumzuur.

2. Silinde

Silinde Fanatiek lid

8 dec 2011
    1.385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    Belangrijkste tip: niet té ongeduldig worden. :) Na een jaar zijn het merendeel van de vrouwen op natuurlijke wijze zwanger, en het jaar erop komt daar nog een percentage bij. Een jaar wachten is dus normaal, en ik hoor ook regelmatig zeggen dat de eerste 3 maanden na pilstop niet meetellen omdat je dan nog moet ontpillen.

Deel Deze Pagina