Op het wachtbankje na IUI en symptomen...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door dphoek, 4 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dphoek

dphoek Niet meer actief

Hey meiden,

Ik had gehoopt dat ik er niet zo mee bezig zou zijn, maar het lukt me helaas niet:( In augustus bleek ik voor het eerst zwanger na een MMM en in september eindigde dat in een vmk. Sommigen kennen het verhaal al, denk ik. Dus ik ben wel even onderuit gegaan. Gelukkig na 4 weken toch weer ongi (geen maanden hoeven wachten, pfff) en een week geleden weer mijn eerst IUI poging gehad na de vmk. De vijfde poging in totaal.
    Wat nu zo "lastig" is, is dat ik allerlei symptomen heb die ik ook had toen ik zwanger was, plus nog extra. En ook verschijnselen die ik echt niet had als ik ongi moest worden. Maar ik ben zo bang dat door de vmk van alles is veranderd en mijn huidige symptomen nu wel bij het "standaard pakketje" zijn gaan horen. Mijn symptomen zijn nu: ijzersmaak in mijn mond, globusgevoel (brok in de keel), pijn in mijn onderrug, jeukende tepels, stemmingswisselingen (behoorlijk), rommelende darmen, winderig en vermindering eetlust. Ik heb ook al een paar keer kriebelige steekjes in mijn baarmoeder gehad.

Maar ja, ook al zou de bevruchting gelukt zijn en ik dus zwanger zou zijn, het kan de komende week gewoon nog mis gaan. Eerlijk gezegd heb ik het gevoel dat het gelukt is, maar liever zou ik dat nog niet hebben, want als ik dan wel ongi wordt, dan is de nasmaak net wat bitterder:( Het is ook nooit goed, hè..

Groetjes Patricia

2. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Haha nee dat is zo. Ach je wil geen hoop hebben omdat je des te harder teleurgesteld wordt.
    Soms lees ik dat je na een (v)mk wat meer vruchtbaar bent, maar of dat waar is weet ik niet. Hopelijk is dat zo bij jou en blijft het dan wel plakken nu. Sterkte met wachten komende week, wanneer zou je kunnen testen?

3. dphoek

dphoek Niet meer actief

Volgende week zondag pas;) En ik ga zeker geen vroege test doen, want die zijn te vaak negatief geweest.. Dan word ik liever "gewoon" ongesteld:p

4. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

16 mei 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

ik zit ook op het wachtbankje na onze eerste iui! Ik mag a.s. zaterdag testen maar prober (lees: probeer ;)) maandag of dinsdags te testen mits ik niet ongesteld wordt natuurlijk! Het is zo spannend allemaal!!
    Mijn 'symptoompjes' zijn:

witte vloed
    steekjes in de lies die gaat naar mijn been weer terug komt en in beide liezen schiet

Deze zijn erg opvallend verder, wat hoofdpijn, stemmingswisselingen.

Dphoek: jou symptomen zien er wel veelbelovend uit zou inderdaad voor jou en mij een dikke domper zijn als het niet zo is! Ik heb vorige maand ook een vroege, vroege mk gehad (testte te vroeg) ik had ook ergens gelezen dat je dan extra vruchtbaar ben! We zullen zien he!

Pff het duurt nog zo lang!!!

5. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Je sympthomen klinken heel positief, maar kan me goed voorstellen dat je onzeker bent. Zelfs bang bent, want een mk gaat je niet in je kouwe kleren zitten :( maakt niet uit hoelang je zwanger was, t doet gewoon pijn.
    Ik ga komende week extra hard voor je duimen en hopen :)
    Sterkte met wachten.

liefs catje

Deel Deze Pagina