Babywens & spiritualiteit

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door LiittleOne, 27 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Ik werk bij zorg en heb een afgerond opleiding als
    Nijkerk
    Ja zeker!!
    Mijn oma is een hele wijze vrouwtje!!Zij wist het dat Rick een jongen zal worden vóór dat wij zelf wisten,kon ze zien!hoe ?vraag maar niet want ik weet het niet...2 maanden terug zei ik dacht dat ik zwanger was,zij zei van niet...en het was echt zo...ik moet haar is weer bezoeken hahaha,maar dat word lastig want ze woont in Brazilië:$

2. Diana75

Diana75 Bekend lid

6 apr 2011
    611
    0
    0
    In de gehandicaptenzorg
    Noord Holland

Hoi Mammie83,

Ben het helemaal met je eens! Mijn moeder is een paragnost/medium en zelf ben ik hierin ook best ontwikkeld. Dat wil inderdaad niet zeggen dat je in tijden dingen kunt 'zien'. Wat ik 'zie' is namelijk tijdloos, ik weet niet of het verleden, heden of toekomst zal zijn.
    Tijd is een aards begrip. En hetgeen wat je ziet kan inderdaad anders zijn dan je zou willen zien.
    Het pendelen vind ik leuk, maar ga er niet naar leven! Dat is het linke ervan. Als je er naar gaat leven zal het je niet overkomen omdat je er teveel op gefocust bent. Laat het los en leef je leven! Dan zal alles meer naar je toe komen zegt mijn moeder dan. En ik denk dat ze gelijk heeft. Het loslaten is het moeilijkste... heb daar ook moeite mee.

Dus wees voorzichtig allemaal...

Liefs, D.

3. LiittleOne

LiittleOne Fanatiek lid

25 nov 2010
    1.220
    1
    0
    Ben het helemaal met jullie beide eens!
    mijn vriend kan ook dingen zien, dus ik weet ook wel het nodige van het wereldje af.
    en het klopt inderdaad.. tijd is de factor die niemand in handen heeft.
    er niet naar gaan leven vind ik ontzettend moeilijk, vooral nu ik weer op dat blaadje heb zien staan dat het in october gaat gebeuren.
    is trouwens ook de enige keer dat ik iets wat nog gaat gebeuren, dat ik daar een datum van 'weet'.
    en ik moet zeggen..ik had liever gehoord dat ik ergens rond mijn 21, 22e mama zal worden als dat ik een datum gehoord had.
    denk dat ik het zo beter los zou kunnen laten.

heb jij nog tips om 'gewooon' je leven te leven, niet aan tijd en andere dingen te denken, maar het gewoon allemaal op je af te laten komen?
    Ze zijn enorm welkom!

x

4. Diana75

Diana75 Bekend lid

6 apr 2011
    611
    0
    0
    In de gehandicaptenzorg
    Noord Holland
    Qua zwangerschap; raad ik je het boek aan van Suzan Smit, "zwanger met lichaam en ziel" te lezen. Hierin staan veel oefeningen en het is mooi omschreven hoe het allemaal 'werkt'.

Verder schrijf ik wel eens de dingen op die mij bezig houden. Ik schrijf op waar ik dankbaar voor ben en wat ik allemaal heb (ervaren). Dan schrijf ik op wat ik graag zou willen/wensen. Laat deze wensen op je inwerken en beleef het alsof het al zo is, voel wat het met je doet. Vertrouw erop dat het goed komt en probeer het los te laten en probeer te genieten van de kleine dingen om je heen wat er al is in het hier en nu.
    Mij helpt het, ik hoop dat het jou ook kan helpen.
    (Je mag ook een PBtje sturen hoor als je dat fijner vindt)

Succes!
    Liefs D.

5. RoxyRox

RoxyRox Lid

23 sep 2011
    82
    0
    6
    Grunn
    @ wondertje heb je al getest??? zie dat je mag testen :d en voor de rest spannend en gewoon ff afwachten

@ littleone, ik denk dat je het briefje op een plek moet leggen waar je niet snel komt en gewoon wat afleiding zoeken....en gewoon lekker alles over je heen moet laten gaan. Ja makkelijker gezegt dan gedaan ik weet het.

Zelf zit ik ook echt in spanningen morgen mijn nod, zere tepels al hele week en dat heb ik niet gauw...vanmiddag getest met een inieminie beetje plas natuurlijk negatief dus we zullen zien pff

xxx

6. LiittleOne

LiittleOne Fanatiek lid

25 nov 2010
    1.220
    1
    0
    haha ben jij ook al zo een ongeduldige? :cool:
    komt me errrrug bekend voor! ik vind dat wachten ook vreselijk..
    maar het klopt, afleiding zoeken..
    en niet te veel 'letten' op dingen die je misschien voelt, want dan kan je ze juist daardoor gaan voelen.
    ik ben een keer schijnzwanger geweest omdat ik zo graag wilde!
    dat is echt geen pretje,
    menstruatie die uitblijft, pijnlijke borsten, 'bandenpijn', ochtendmisselijkheid..
    en toch negatief testen,
    dus laat je niet gek maken door jezelf!!

7. Wondertjes

Wondertjes Bekend lid

19 sep 2011
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmorgen getest...negatief.....en nog steeds geen ongie...alleen af en toe wat trekkerige krampjes verder geen ongi klachten....ben nooit overtijd...altijd max 26 dagen en nu op dag 28...ik begrijp er niets meer van....maar wachten tot de ongi komt denk ik maar! Jij al getest vandaag????

8. RoxyRox

RoxyRox Lid

23 sep 2011
    82
    0
    6
    Grunn
    Nou hier hetzelfde expres met ochtend urine getest maar ook negatief dus!!1 Hier ook nog geen teken van ongi, alleen gevoeluge borsten/tepels hele week eigenlijk al en een gloeiend gezicht sinds een paar dagen. Nog ff afwachten dus:x

Ik ga er gewoon van uit dat ik ongi word ( heb bijna nooit ongi klachten) kan het altijd nog weer mee vallen denk ik dan pfff:( en mijn temp was 37.1 normaal 37.0 eigenlijk de gedurende dag of ik nou vroeg of laat temp hij is altijd wel 37 eigenlijk en nu dus 37.1 pff en ziek zijn kan niet net ziek geweest :p

Xxx:D

9. RoxyRox

RoxyRox Lid

23 sep 2011
    82
    0
    6
    Grunn
    Ohja moet wel zeggen toen ik zwanger was 2/3 mnd geleden testte ik ook pas na 1.5 week overtijd licht positief pff

10. Wondertjes

Wondertjes Bekend lid

19 sep 2011
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoop voor je dat het toch raak mag zijn deze ronde!!!!!

11. RoxyRox

RoxyRox Lid

23 sep 2011
    82
    0
    6
    Grunn
    Dank je!!! ik hoop gewoon dat het dit keer blijft plakken hihi :cool: En voor jou hoop ik ook zeker dat het raak is!!!

Deel Deze Pagina