Vraagje over adapter van maxi cosi

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Dippertje, 26 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Hoi,

Wij hebben twee jaar geleden een tweedehand kinderwagen gekocht. Hier zaten ook adapters bij en een maxi cosi uit het jaar 0 :p
    Nu is mijn vraag die adapters passen op de kinderwagen maar past ook een nieuwe maxi cosi op die adapters? of is de bovenkant daarvan veranderd in de loop der jaren?

Misschien is er iemand die dit weet. We willennamelijk kijken voor een tweedehands maxi cosi en dan is het wel handig als we niet alles mee hoeven te slepen... :)

2. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    nee, die zijn niet veranderd. ik heb een wagen van een jaar of 8 oud met adapters en de maxi cosi van nu past er gewoon op.

3. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Ohh dat zou mooi zijn!
    Bedankt voor je antwoord.

Passen alle maxi cosi's op adapters of zit daar ook nog verschil in?

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

als het goed is zal het nog wel passen ik zou trouwens geen 2de hand maxy cosi kopen dan zou ik gewoon gaan voor een maxi casy city voor 80 euro

5. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Nee alleen de MC city en de MC cabriofix of pebble geloof ik. En natuurlijk alleen van MC zelf en niet een ander autostoeltje wat als MC verkocht wordt. Maar je weet dat het afgeraden wordt een 2e hands autostoel te kopen? Je weet niet wat ermee gebeurd is, als hij een keer in een ongeluk geweest is, of van de eettafel af gevallen dan kan hij al onzichtbaar beschadigd zijn waardoor hij bij een ongeluk niet meer veilig is voor jullie kindje. Of langdurige blootstelling aan hete temperaturen ( een flinke zomer lang in de auto? ) is er ook al niet goed voor. Je weet 't niet bij 2e hands, dus ik zou eerder een MC city of een MC cabriofix uit een ouder jaartal nieuw kopen.

6. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
  7. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Jammer, vind die aparte kleurtjes wel leuk maar heb er geen 100 euro extra voor over.. naja dan maar een saaie :)

Deel Deze Pagina